Vært hos legen

Linne86

Glad i forumet
Mailykke <3
Junilykke 2020 ♡
Hei! Har akkurat kommet tilbake fra legen. Jeg sliter sånn med kvalmen, så han gav meg resept på postafen [:)]
Uansett, det som var litt spesielt da, er at han satt meg 2 uker frem. Dvs jeg er 9 uker istedet for 7!! [:D] Synes det er litt rart i grunn, men han mente det! Grunnen til at jeg ikke helt vet hvor langt jeg er på vei, er fordi jeg har ustabil syklus. Veldig irriterende! Men jeg er veldig usikker på om 9 uker er riktig da, så jeg tror jeg bare setter meg frem 1 uke i stedet.

Så jeg sier at jeg er 8+1 i dag da [:D]

gratulerer da med ny termin:) du får vell også mere nøyaktig på UL.
har hatt det litt slik jeg også med ustabil syklus.
men får så forkjellig fra hvor jeg regner termin henn. i den svangerskapsboken som jeg fikk av legen min i dag der står det at jeg har termin 27. på libero sin så ble den regnet til den 31, her på babyverden ble det den 30 og etter egne beregninger har jeg termin på min egen bursdag den 28mars :p så legen i dag regnet ut den 31 så da går jeg ut i fra at den stemmer inntil videre :)

da blir det jo ekstra spennende å få termin på ul. jeg ante ikke hvor langt jeg var gravid pga jeg ikke har hatt noen syklus etter jeg fødte i august i fjor, så jeg bestillte tildlig ul privat og da var jeg 10 uker! legen sa dagen før han tippet 5 eller 6 uker, så de tar ofte feil tror jeg :) på ul ser de jo ganske nøyaktig :)

Ja, så nå gleder jeg meg skikkelig til å få nøyaktig termin på UL! [:)] Håper bare jeg ikke blir satt tilbake noen uker [8|]

Back
Topp