Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg fikk en ekstra time hos legen i dag for å høre hjertelyden... men han fant den ikke
bestilt time til ul i morra tidlig.. håper ikke det er ma igjen..
er litt nervøs nå...[:(]
uff da lille søte deg.....men kan jo være vanskelig å finne den nå, men det sa vel legen og? så rart du ikke fikk komme med en gang? Kan du ikke ringe vakthavende på sykehuset, og forklare din usikkerhet, og at det hadde vært utrolig beroligende å få komme bort en tur i dag?
Håper inderlig at det er bra med lille baby inni der =) Det er det nok helt sikkert også..
legen sa jeg kunne komme tilbake om noen dager.. men jeg orker ikke å bekymre meg hele tiden, så jeg ringte privat ul i steden... fikk tidligst time i morgen... legen trodde kanskje han hørte bevegelse.. men det er ikke så godt å si..
vi skal kanskje på hyttetur på søndag med en gravid vennine og typen.. hadde ikke orket å dra dit med den nervøsiteten.. så nå håper jeg det går bra i morgen.. lei av å gå gravid uten å komme lenger enn 13 uker.. håper det går bedre nå..
Da jeg var hos lege i går ville hun ikke høre etter hjertelyden for den kunne være så vanskelig å finne tidlig i svangerskapet. Kjedelig at du må vente helt til i morgen da, men dette går nok bra skal du se[;)]
uff dette var virkelig ikke moro å lese:S legen min ville ikke lete etter hjerte han heller:S men skal til han om 14 dager da... Så da skal jeg be han lytte....
Skal oxo bestille meg en privat ul regner jeg med :D hehe men er bare fordi jeg ikke hører annet enn foser bevegelse i magen...
Det er helt sikkert helt bra i magen din snupp!
Det har skjedd flere ganger at jeg ikke har finni hjertelyden en dag, med doppleren, og de første gangene blei jeg shitnervøs, men nå så vet jeg at den dukker opp igjen!
De har såpass stor tumleplass inni der ennå, at det kan være vanskelig å finne!
Skal se alt er mye lettere etter ul i morgen!
Enn så lenge tenker jeg på deg, og sender masse varme klemmer.<3
Forhåpentligvis er alt bra. Er ikke alle som finner hjertelyd med det samme=).
Da jeg var i uke 8 fikk jeg utvendig ul hos legen. Han fant ikke en dritt. Han så noe som kunne være et foster, men mente at det uansett var for tidlig. logget meg på her, og så flere skrev at de hadde hatt utvendig, og sett ting.
Men var på ul 2 uker etter, og da var det en liten en med hjertebank. Er jo ikke samme situasjon, men er tilnærmet.
Krysser alt jeg har for at alt står bra til med den lille!!![:D][:D]
Var hos jordmor i dag, når vi snakket sa hun at hun kom til å kjenne på livmora og hvis vi var heldige kanskje vi fikk høre hjertelyden også! Og jeg er 16 uker... Så de tar det ikke forgitt at man hører i uke 16 heller altså! Hun var opptatt av å si at det ikke sikkert det var no galt om man ikke hørte noe heller!!
Var hos legen i dag jeg også, og hun sa at hun godt kunne prøve. Men da måtte jeg IKKE bli bekymret hvis hun ikke fant, for det var ikke så vanlig å finne den såpass tidlig i sv.skapet.
Hun lette ganske lenge før hun fant, så ikke bekymre deg vennen..
Du får nok se et sprell levende foster i magen din på UL i morra[:)]
Legen fant ikke fosterlyd på meg heller i uke 12. Fant heller ikke toppen på livmora, så jeg ble dritredd og fikk UL time dagen etter, og der lå det en liten baby og sprellet[:D]
ååå krysser fingrene. Men ikke rart å ikke finne hjertelyden så tidlig! jeg gjorde det ikke sist i uke 15 og da dro jeg på privat ul bare for å slippe å bekymre meg.
huff så fælt dette må være for deg, men satser på at det bare er lillen som gjemte seg, og håper av hele mitt hjerte du kommer med gladnyheter til oss i morgen. Jeg vil tenke på deg hele tiden, og krysse fingrere !