Vært hos legen og UL

cilly

Glad i forumet
Gikk til lege på første svangerskapskontroll på fredag som var..onsdagen og torsdagen hadde jeg blødning og veldig ubehag i magen.
Ble sendt til sykehuset på UL,for å utelykke en evt SA. Jeg er gravid,det er ingen tvil om det! Men om det var ett vellykka svangerskap eller ikke, det kunne han ikke si enda. Men jeg hadde visst større sjanse for å miste både nå og seinere i svangerskapet pga både blødning OG magevondt.
Det samme hadde visst skjedd med min mor og.. Uskyldige blødninger i svangerskapetog litt magevondt..mistet 6uker før termin[:(]
Så nå sitter jeg igjen her med masse bekymringer og er lei og sur!
Hadde faktisk aldri trodd -jeg- skulle få den beskjeden.

Uff amei...jeg vet det er lett å si og vanskelig å utføre - men tenkt positivt! Masse lykke til!!

Krysser fingrene for deg, håper virkelig at alt går bra!!

uff da... håpe alt går bra! ska du ha tett oppfølging då eller?

Ja, det blir vell det. Jeg beholder nok ikke HVIS jeg får svar at dette er et unormalt svangerskap[:(]
Men satser på at blodprøven jeg tar i dag er super![:D]Så blir det bebis på oss..
Men tett oppfølging ja.. da blir det på¨føde poliklinikken??
Gikk der nokså ofte sist gang og..i tillegg til at jeg gikk dobbelt opp hos jordmor + lege. Hvor ofte er det normalt å gå ved tett oppfølging?
Syns jeg gikk så ofte sist[8|]

tror det egentlig e opp til hva du og legen bestemmer i mellom dere... forresten,bor på forus jeg og[;)] går nok bra cilly!

gjør du?? Rein me eg e forveden nå! hehe

flytta her for et år siden[:D] krysse fingrene for at alt går bare bra,du må holde oss oppdatert!

Uff og uff da Cilly...!
Jeg sender deg masse trøste klemmer [:)]
Og håper at blodprøven var suuuper!!!

Håper blodprøven din er kjempefin? Hvilken prøve skal du ta,  og når får du svar?
Lykke til[:D]

Masse masse lykke til! Håpar alt går bra!! Klem[:)]

De har vel sjekka at du ikke har foreliggende livmor?[:-] Det hadde en venninne av meg som hadde lignende sypmtom.. Hun måtte være mye i ro da.... men så flytta livmora sg på plass og alt ble bra...[:)] Uansett..... krysser fingre og tær for deg! masse klemmer!

Back
Topp