vært hos legen idag..

henriette25!

Forumet er livet
vet ikke om dere husker at jeg var litt bekymret for helsa. at jeg sliter med svimmelhet og "puste vansker".

blodtrykket mitt var fint,og svimmelheten var ikke noe farlig,det er jo ganske vanlig i svangerskapet.
det at jeg føler jeg blir tett i brystet og vanskelig med å puste, trodde han var fordi jeg blir engstelig når svimmelheten kommer[&:]

hadde litt proteiner i urinen så vi skulle følge litt med på det..

ellers alt bra,fikk høre hjerte til lille nurket[:D]

Så bra :) fikk du vite hvor mange slag det var i minuttet?

Om du sliter med at du blir svimmel når du reiser deg så prøv å hold deg fast så mye du kan når du reiser deg og ikke reis deg for fort ;) jeg har for lavt blodtrykk så skjer med meg hele tiden... holder støtt og stadig på å dette i bakken...

det slo mellom 150-160[:)]
jeg er flink til å reise meg "riktig" men kan jo til og med bli svimmel når jeg sitter!

Sjekka du jernmangel da? Mange som trenger jerntilskudd når de er gravide (har jeg lest)

ORIGINAL: henriette24!

vet ikke om dere husker at jeg var litt bekymret for helsa. at jeg sliter med svimmelhet og "puste vansker".

blodtrykket mitt var fint,og svimmelheten var ikke noe farlig,det er jo ganske vanlig i svangerskapet.
det at jeg føler jeg blir tett i brystet og vanskelig med å puste, trodde han var fordi jeg blir engstelig når svimmelheten kommer[&:]

hadde litt proteiner i urinen så vi skulle følge litt med på det..

ellers alt bra,fikk høre hjerte til lille nurket[:D]

Så bra at alt gikk fint hos legen [:D] Jeg er også svimmel hvis jeg reiser meg fort opp..[&:] er ganske ekkelt, men heldigvis vanlig[:)] 
Det går sikkert fint mht proteinene, det kan jo fort forsvinne igjen[:D][;)]

Må være så koselig å høre hjertet til den lille[:)] Håper du hadde en fin opplevelse/dag hos legen[:D]

150-160 slag ;) jente da? :p hehehe... er så nysgjerrig på om det stemmer :p

Back
Topp