Vært hos legen i dag..

Superlilje

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Har vært hos legen og grått litt fordi jeg er så bekymret pga småblødninger siden onsdag. Hun ringte med en gang rundt for å finne en gynekolog som kunne ta meg inn i dag, så skal på ul klokken 13.40. Håper så inderlig jeg får se et bankende hjerte! Heldigvis får mannen vært med denne gangen, sist når jeg mistet dro jeg alene. Orker ikke det engang til. Merker jeg er ganske pessimistisk nå.. Har også tatt hcg-blodprøve og skal tilbake på onsdag og ta en til.
 
<p>kysser fingrene for at du får se et bankende hjerte
 
Krysser fingrene for deg.
 
Så fin lege du har som ordner for deg så du slipper tenke på dette i mange dager! Masse lykke til! <3 krysser alt for deg :)
 
Har vært hos legen og grått litt fordi jeg er så bekymret pga småblødninger siden onsdag. Hun ringte med en gang rundt for å finne en gynekolog som kunne ta meg inn i dag, så skal på ul klokken 13.40. Håper så inderlig jeg får se et bankende hjerte! Heldigvis får mannen vært med denne gangen, sist når jeg mistet dro jeg alene. Orker ikke det engang til. Merker jeg er ganske pessimistisk nå.. Har også tatt hcg-blodprøve og skal tilbake på onsdag og ta en til.

Krysser fingrene for deg.
 
For en fantastisk snill lege du har :) Masse masse lykke til, krysser det som krysses kan for at du får høre ett lite bankende hjerte idag :)
 
Har vært hos legen og grått litt fordi jeg er så bekymret pga småblødninger siden onsdag. Hun ringte med en gang rundt for å finne en gynekolog som kunne ta meg inn i dag, så skal på ul klokken 13.40. Håper så inderlig jeg får se et bankende hjerte! Heldigvis får mannen vært med denne gangen, sist når jeg mistet dro jeg alene. Orker ikke det engang til. Merker jeg er ganske pessimistisk nå.. Har også tatt hcg-blodprøve og skal tilbake på onsdag og ta en til.
Hvordan gikk det???:( tenker på deg
 
åssen gikk det?? <3
 
Hvordan gikk det? Klem
 
Har skrevet en ny tråd om hvordan det gikk.. Kort fortalt har jeg en eggleder mindre nå :(
 
Back
Topp