Vært hos legen du?

Lille liten

Blir kjent med forumet
Jeg har ennå ikke vært på svangerskapskontroll, er det flere? Er ca 10 uker i dag. Skal til uken da;)

Jeg skulle egentlig ikke før til uken, neste torsdag. Hadde ikke noe hast med det [:)] Men pga begynnende bekkenløsning, trengte jeg henvisning til fysio, og timen ble da en uke fremskyndet.

er 9+1 nå, skal ikke før 24.mars.

Godt å se at det ikke bare er meg som ikke har hastverk. Begynner bli spent nå for å si det mildt. Har så sinnsykt lyst på tidlig ultralyd, får se hva det blir til.

Jeg hadde egentlig tenkt å vente en stund den her gangen, men vi skal på ferie i April, så hadde lyst til å se at alt var iorden før det. Må til legen før jeg får komme til jordmor, så var der forrige uke, skal til jordmor i uke 12. er 9 nå. Blei jo en ultralyd i går også da, pga av den blødningen. Så blir egentlig litt skeptisk til hele ferien, så redd det skal skje noe mere..

Jeg har heller ikke vært hos legen.. er 10+3 i dag, og skal ikke før 22 mars. Men det er jo bare 9 dager til nå da [;)]

har ikke vært enda, men skal bestille sånn at jeg kanskje får time enten før påske eller rett etter.

Nope, men skal 23. Mars! [:)]

Jeg skal 23 mars[:)] Gleder med veldig til det! Litt spent på hvordan det blir! Bestilte forrige uke.. er visst litt kjekt å komme inn før man er over 12 uker ifht bestilling av UL (17-19 uker)..

Jeg har vært. Var hos legen 3+5 for å få henvisning til tidlig UL pga prøverhistorien vår. Så var jeg 6+3[:)]

Jeg skal til legen i morgen. gleder meg til det.

Var hos legen for å få sykemeld på fredag, så måtte bestille time da.. Ho sa at første kontroll skal være før uke 12 og detr er jo bare 4 uker til[:)] Men fikk ikke fastsatt time ennu for det var fult[&:]

Jeg fikk beskjed om at de ikke brukte å ha gravide på kontroll før det hadde gått 12 uker.. Rart det der! Så jeg har ikke vært der enda. Har ikke vært hos jordmor enda heller, tenkte jeg skulle ringe henne nå på tirsdag [:)]

Back
Topp