Vært hos legen:-D

Håperpåentil

Forumet er livet
VIP
Det føles mer virkelig etter å ha vært hos legen. Fikk svangerskapsboken, hun sendte henvisning til tidlig ultralyd og fylte ut helsekort for gravide:-D 

I følge hennes beregning så har jeg termin 30 mai. Kommer derfor til å henge mer inne på mai, men blir litt aktiv (eller mye) her inne også, frem til ultralyden gir meg en endelig dato å forholde meg til:-D

Jeg er 4 uker i dag

Gratulerer! Jeg har termin enten 31/5 eller 1/6 så jeg er spent hva legen finner ut! Kanskje snakkes vi på mai! Når hadde du ikm? jeg har på torsdag den 20 sept, men testa på søndag, i går å i dag, positiv!:) Venter nr 2.

Kallenavn ikke valgt skrev:
Gratulerer! Jeg har termin enten 31/5 eller 1/6 så jeg er spent hva legen finner ut! Kanskje snakkes vi på mai! Når hadde du ikm? jeg har på torsdag den 20 sept, men testa på søndag, i går å i dag, positiv!:) Venter nr 2.

Jeg regnet IKM til 20, men hadde eggløsning 1 dag før, altså 19. Når var første dag i siste menstruasjon for deg? Jeg testet positiv på fredag så det har vært en veldig nervepirrende helg:-D Venter også nr 2.

Spennende, her sier også halvparten av kalkulatorene 31 og den andr halvpart 1. Men føler jeg alt er blitt så godt kjent med dere her inne, så holder meg her uansett jeg. :D
Tenkte jeg skulle ringe legen om en måneds tid jeg da, så kanskje jeg får en tidlig ul også. :p

jeg hadde sist 20 aug. Skal ringe legen på fredag og bestille time til ul, siden jeg har gått på pergo og det er muligheter for flere!:) oi testa du fredagen allerede! Jeg teste først på søndag og det var ingen tvil! 

Kallenavn ikke valgt skrev:
jeg hadde sist 20 aug. Skal ringe legen på fredag og bestille time til ul, siden jeg har gått på pergo og det er muligheter for flere!:) oi testa du fredagen allerede! Jeg teste først på søndag og det var ingen tvil! 

SÅ spennende å se med tiden om det lurer seg flere i magen din:-D Testen på fredag var veldig svak. Tok en digital lørdag morgen og den viste negativ, men testene ble sterkere og på mandag viste en digital: Gravid:-D 

j02j06g09 skrev:
Spennende, her sier også halvparten av kalkulatorene 31 og den andr halvpart 1. Men føler jeg alt er blitt så godt kjent med dere her inne, så holder meg her uansett jeg. :D
Tenkte jeg skulle ringe legen om en måneds tid jeg da, så kanskje jeg får en tidlig ul også. :p

Jeg tenker også å holde meg litt begge deler frem til jeg får en endelig dato. Mest sannsynlig så er det her jeg havner, men siden legen sa 30/5 så prøver jeg å være litt synlig i maiforumet også:-D 

Back
Topp