Vært hos lege?

Skal til legen 26.januar, er da 9+4:) så på helsekortet fra forrige gang at jeg ikke hadde vært der før i uke 13:/ så dette blir jo tidlig!;)
 
legetime til mandag. Da er jeg uke 6. Forrige gang var jeg der uke 8. Men må ha blodfortynnende medisin denne ganga, og et blodtrykk, derfor tidlig time.
 
Har ikke bestilt time enda engang. Er snart 9 uker. Skal bestille snart. Sist gjorde jeg det med en gang jeg testet positivt, men denne gangen er jeg mye mer avslappet :)
 
Jeg har ikke bestilt time, men har ringt og snakket med han for at han skulle sende henvisning til ul i uke 6-8. Har time på sykehuset på tirsdag, da er jeg 6+6.
 
Var hos legen da jeg var 7 uker, er 9+4 uker nå! Ble henvist til tidlig ul pga diabetes type 1, fått time der 14 januar, er da 11+1 i følge egne beregninger!
 
Skal på tidlig ultralyd i slutten av neste uke, eller uka etter pga IVF. Er ganske så spent kan man si :D

Så tenker jeg å ta en tur til legen neste uke bare for å snakke litt oppfølging siden jeg fikk akutt svangerskapsforgiftning og måtte ta ks i uke 33+2 sist. Skal ta blodfortynnende denne gangen, så jeg vil høre med legen på når han mener jeg skal begynne med det.

Men svangerskapskontroll stresser jeg ikke med før uke 9-10 tenker jeg ;) Tenker å ta første kontrollen med lege, så tenker jeg å ta en del med jordmor :)
 
Har første svangerskapskontroll i uke 10 tror jeg. Men har vært på sykehus de siste ukene, så har fått god oppfølging og masse ultralyder. Har ultralyd om en uke ca på klinikken etter ivf:)
 
Skal til den 12 ukers kontrollen i uke 14, 2 februar! Syns det var litt lenge til men dama på kontoret var visst ikke helt større på uketelling! Er vel uansett viktigste at det er etter passerte 12 uker og ikke før!
 
Back
Topp