vært hos jordmor

rosenjenta

Glad i forumet
Blodtrykk: 135/80
urin: ok
hjertelyd:140
hodet festet
gått opp bare 500g siden siste kontroll [:)]

JORDMOR SA AT HUN TRODDE JEG IKKE KOM TIL Å GÅ OVER TERMINEN, MEN AT NOE KANSKJE VAR IGANG. [:)][:)][:)][:)]
Hadde menssmerter mandag, det trodde hun kanskje var sånne masirier, håper de kommer tilbake igjen [:)]

Jeg må fokusere på at det enda kan gå 3 uker....

Ha en fin dag [:)]

Heia.
Det samme sa jordmorenmin også.
og jeg har hatt lignende smerter over 2 uker nå. Jeg går rundt og håper...
at ungen kommer ut snart

terminen
29.07.2006

ORIGINAL: rosenjenta

Blodtrykk: 135/80
urin: ok
hjertelyd:140
hodet festet
gått opp bare 500g siden siste kontroll [:)]

JORDMOR SA AT HUN TRODDE JEG IKKE KOM TIL Å GÅ OVER TERMINEN, MEN AT NOE KANSKJE VAR IGANG. [:)][:)][:)][:)]
Hadde menssmerter mandag, det trodde hun kanskje var sånne masirier, håper de kommer tilbake igjen [:)]

Jeg må fokusere på at det enda kan gå 3 uker....

Ha en fin dag [:)]

Vi har termin samme dag og du får ikke føde før meg.. he he..

Godt å høre at alt var bra og at ting kanskje var på gang... Håper du ,jeg og alle andre slipper å gå 3 uker til... uææææ det er alt for leeeenge[&:][&:][&:][:'(][:'(] Da tror jeg det klikker for meg...

jeg vil absolutt ikke tro at jeg kan gå over termin...det kommer til å klikke for meg også...har det så tung akkurat nå...og det er bare sååå varmt idag...hva skal jeg gjøre for at tiden skal gå fortere?nå har jeg drukket masse kall drikker men er fortsatt varm i kroppen...får hodepine av det...skal spise bakt poteter for middag og mannen min skal lage kryddar smør og andre ting man setter inn i potetene...
kropps nyheter er bare mensmurringer og litt smerter som jeg ikke har mye tro på nå lengre...alt som går på tv er beverlyhills som jeg hater sååå mye og jeg kjeder meg som fan...

Back
Topp