Vært hos jordmor..

Mamma'n til J&M :)

Elsker forumet
jentene i juni13
og på Torsdag blir det gluckose prøve på meg:( lillegutt i maven er fortsatt stor iforhold til sf målene, vekten min er det samme som før da.. Men for å utelukke så skal jeg ta den prøven.. Noen som har tatt den, og veit om det innebærer masse prøver i armen?? Litt nojja for sprøyter.. :( di hadde påvist et usikkert funn på anti stoffer i blodet mitt, så jeg tok nye prøver på den i dag,. Hadde anti lea med vesla, mulig det er det jeg har nå også.. Nå skal resten av dagen tilbringes hjemme med sofakos.. :)

Du må drikke sukkergugge og ta minst tre blodprøver i armen og en i fingeren.. :-) det var vel ikke det du ville høre, men kanskje greit å være forberedt? :-)

Du må drikke sukkergugge og ta minst tre blodprøver i armen og en i fingeren.. :) det var vel ikke det du ville høre, men kanskje greit å være forberedt? :)
Det er såpass ja... :( jaja, jeg får bare bruke dagene på å psyke meg opp da... :) får jeg svar med en gang? Kan jeg ha sv.diabetes uten og ha sukker i urinen? Mange spm detta., hehe:) jeg hørte aldri om den prøven da jeg gikk med vesla, så dette er helt nytt for meg.. :)

Det er såpass ja... :( jaja, jeg får bare bruke dagene på å psyke meg opp da... :) får jeg svar med en gang? Kan jeg ha sv.diabetes uten og ha sukker i urinen? Mange spm detta., hehe:) jeg hørte aldri om den prøven da jeg gikk med vesla, så dette er helt nytt for meg.. :)
Du får ikke svaret med en gang, for blodprøvene må sendes inn :-) jeg tok prøven fordi jeg er overvektig, hadde ikke utslag på noenting på urinprøven og glukosebelastninga gikk veldig bra :-) De følger med på meg likevel siden jeg har høyt blodtrykk også, men det ser jo bra ut så langt :-)

Sa de noe om hvorfor du må ta prøven?

Jeg tok en sprøyte prøve i armen når jeg kom. Drakk den guffen, satt i 2 timer, å nytt stikk i armen. kunn det.

Du får ikke svaret med en gang, for blodprøvene må sendes inn :) jeg tok prøven fordi jeg er overvektig, hadde ikke utslag på noenting på urinprøven og glukosebelastninga gikk veldig bra :) De følger med på meg likevel siden jeg har høyt blodtrykk også, men det ser jo bra ut så langt :)

Sa de noe om hvorfor du må ta prøven?
oki, da får jeg vell sikkert svar på neste jordmor time da.. :) hun sa at det var pga at han lå så høyt på sf målene, og at vesla var 4 kg da hun ble født.. Men jeg er jo over gjennomsnittet overvektig jeg også da.. Hun skulle sende meg på ekstra ul også neste gang, for å sjekke str babyen.. :)

Jeg tok en sprøyte prøve i armen når jeg kom. Drakk den guffen, satt i 2 timer, å nytt stikk i armen. kunn det.
Om jeg sier noe om sprøyte panikken min, så kanskje dem kan klare seg med to på meg også da.. :) det er helt fjåsete av meg, men akkurat på sprøyter klarer jeg ikke å ta meg sammen.. :) jeg tok en blodprøve i dag, og oppi mitt hodet er den armen helt ute av funksjon enda.. :) jeg tørr faktisk ikke å ta av plasteret en gang!!! :)

Til meg tok de en prøve først, en etter en time og en helt til slutt. Kanskje det er forskjellig ut fra hvem som tar prøven? Rart at ikke det er likt :-)

Om jeg sier noe om sprøyte panikken min, så kanskje dem kan klare seg med to på meg også da.. :) det er helt fjåsete av meg, men akkurat på sprøyter klarer jeg ikke å ta meg sammen.. :) jeg tok en blodprøve i dag, og oppi mitt hodet er den armen helt ute av funksjon enda.. :) jeg tørr faktisk ikke å ta av plasteret en gang!!! :)

Vet EKSAKT Hvordan det er, svimer av som regel når jeg ser en jeg men blitt vandt ti ldet fordi jeg setter sprøyter i maven selv 2 ganger om dagen.

Det går bedre å gjøre det selv enn når andre gjør det

Vet EKSAKT Hvordan det er, svimer av som regel når jeg ser en jeg men blitt vandt ti ldet fordi jeg setter sprøyter i maven selv 2 ganger om dagen.

Det går bedre å gjøre det selv enn når andre gjør det
fy flate, da er du jammen tøff!!! men det er vell kanskje noe med det at du vet at du
må,og da presser man seg igjennom til det til slutt blir en vane.. :)

fy flate, da er du jammen tøff!!! men det er vell kanskje noe med det at du vet at du
må,og da presser man seg igjennom til det til slutt blir en vane.. :)

Ja er noe med det.

Vil ikke oppleve det jeg har gjort en gang til, så er et MUST For å si det slik.

Når jeg tok den, tok de ett stikk i fingeren når jeg, så drakk jeg sukkervann, ventet to timer, nytt stikk i fingen og fikk svar med engang...

Når jeg tok den, tok de ett stikk i fingeren når jeg, så drakk jeg sukkervann, ventet to timer, nytt stikk i fingen og fikk svar med engang...
Det hørtes jo super greit ut da!! Hvor tok du det? Jeg tok jo som nevnt tidligere her en blodprøve i armen i dag.. Å da jeg tok av plasteret nå så er jeg jo blå langt nedover og oppover armen.. Fysj!!

Spør om å bare få stikk i fingeren :)

Jeg har så vanskelige årer at de ikke engang gadd å prøve, de sa at så lenge de gjorde det i fingeren både før og etter jeg hadde drukket sukkervannet gikk det helt fint :)

Tok det hos fastlegen min i Bergen... Vet ikke om de gjør det annerledes på de som ikke er gravide men tok denne i svangerskapet så....

Jeg fikk stikk i armen, så drikke sukkerguffa, sitte å vente 2 timer og så nytt stikk i armen:-)

Back
Topp