Vært hos jordmor

kalista

Elsker forumet
Jauda, jeg har vært hos jordmor i dag! Har termin i dag også! [:D] Alt så bra ut, har noe protein i urin men det var ikke noe å bry seg om sa ho... Fin fosterlyd og hodet festet... Hadde litt åpning, 2-3 cm.. (hadde håpet på mere ettersom jeg har kynnere stadigvekk) Jordmora sa at hun trodde kanskje på fødsel i løpet av helga! Og det gjør jeg og.... Fikk overtidstime 24/4, men ho sa at den kommer du ikke til å behøve! [:)]

Så fint det iallefall var åpning da![:)]
Får håpe ho har rett nå da, ang. helga![;)] Får jo for all del håpe du slipper overtidstimen!

ORIGINAL: Ida123

Får håpe ho har rett nå da, ang. helga![;)] Får jo for all del håpe du slipper overtidstimen!

ORIGINAL: *snuppa*

ja nå kommer du nok til å føde i helgen!![:D] wiiiii!!

Håper veldig på det ja! [;)] Veldig typisk om det ble i morra, for da har min kjære biletter til FFK-kamp! [:D]

ORIGINAL: kalista

Håper veldig på det ja! [;)] Veldig typisk om det ble i morra, for da har min kjære biletter til FFK-kamp! [:D]

Hehe, ja MÅ jo bare skje akkurat da[;)]
Selv er jeg med i Supporterkorpset til FFK, men tror ikke jeg stiller i morgen altså.

ORIGINAL: kalista

Hehe, ja MÅ jo bare skje akkurat da[;)]
Selv er jeg med i Supporterkorpset til FFK, men tror ikke jeg stiller i morgen altså.

Skal du ikke? Hhihihi [:D] nei, vi får vel heie hjemmefra.....

Hehe, tviler på at de ønsker å ha med en pesende hval .

Ja, får nok heie hjemmefra, eller fra føden[;)]

signerer[:)]

Back
Topp