Vært hos jordmor i går... og har en fantastisk jordmor :) *lang*

Gravidmamma2014

Elsker forumet
For det første skulle hun ta ut alt av papirer fra forrige fødsel så vi kunne gå igjennom de sammen neste gang... jeg har nemlig en del ting jeg lurer på, og håper på å få svar på ved en gjennomgang av papirene...
lurer på hvor mye jeg blødde - fikk nemlig kommentar av jm som tok ordinær ul av meg at jeg visst blødde en god del mer enn "normalt"...
i tillegg til hvor fort ting egentlig gikk, vet at vannet ble tatt 2310 og snuppa var ute 0121, men mellom der husker jeg minimalt - bare konstante rier...

Men så snakker vi litt om at jeg ikke må håpe på eller forvente fødsel 4-5 uker før termin denne gangen, siden det i værste fall kan gi laaaaaaaaange uker om jeg skulle gå til termin... 
Men på grunn av bekkenløsningen min og alle smertene jeg har så sier hun allerede nå at jeg ikke kommer til å gå til termin dersom det er like ille når jeg nærmer meg slutten.. for hun kom da til å søke meg igangsatt en gang etter uke 37-38, og av erfaring så pleier de visst å innvilge igangsetting av fødsel på grunn av store bekkenplager her hos oss...

Men jeg gleder meg til neste kontroll om en mnd, for jeg er spent å høre om fødselen sist - siden samtalen etter fødsel ble litt amputert pga tidspress hos jm...
 
Så bra at du har fått en jordmor som du er fornøyd med:) Og ikke minst at du skal få svar på spørsmål du har fra forrige fødsel:):)
Er så herlig når kommunikasjonen er bra, og at jordmor tar seg tid til å lytte til dine ønsker:)

 
Back
Topp