Vært hos JM(litt lang)

venoka

Elsker forumet
Igår var jeg hos JM på kontroll. Alt står bare bra til ,men ville at jeg skulle på sykehuset på ctg pga lite aktivtet de tre siste døgn. Alt bare bra[:)] Var på ultarlyd, legen mente at jeg ikke kom til å gå over termin[:D][:D] skal til Jm på tirsdagen for strip.......... et eller annet for å se om fødselen starter da.
Så nå er det bare å vente på at det skjer. Ligger 11% over så han regnet ut at jenta vår kom til å være 3900g hvis jeg gikk til termin[&:]gosj tenkte jeg, presse ut en unge på 4 kg,[&:]men det går vel det å[:)]

ble litt langt dette men, men

Snart er vi mødre damer

Lykke til alle sammen

Så fint at alt stod bra til[:)] 
Du er ikke alene om å få en litt større baby...min er regnet ut til å bli rundt 4,5 kg om han fortsetter å vokse slik han har gjort den siste tiden[:-] Iiiiiik...blir jo gedigent jo...[8D]

Så fint at alt stod bra til da![:D]

Sa at det var normalt at den roa seg ned når det nærma seg fødsel men hadde ikke noe konkret svar på hvorfor det var blitt som natt og dag me bevegelsene. viktigste var at alt var i orden[:)]

Hadde forresten mens termin igår[:D]

Fikk beskjed om at jeg hadde 38 i feber igår, merker ingenting jeg, noen som har det samme?

bra at alt står bra til, det liker vi å høre[:)]

ORIGINAL: Ida123

Så fint at alt stod bra til da![:D]

signerer[:)][:)]

Back
Topp