Vært hos fysio - ingen bekkenløsning---YES!! HURRA! LETTA!

Tina_81

Forelsket i forumet
Har nettopp vært hos fysioterapeuten min, og priser meg lykkelig for at det ikke var bekkenløsning :) Ikke enda hvertfall sa han :) :) :)emoticon
Det var visst bare skjelletstivhet som jeg har fra før! Men smertefult er det uansett, men det kan fikses fort da :)
ÅÅhhhh jeg er sååå glad nå :)
 
Så heldig du er!! Håper du slipper unna... 
Her er fysioterapeuten så sikker på at det er kombinasjon låsning og løsning at han ikke vil teste meg da testene som regel gir mye smerte hos de med bekkenløsning...
 
Man kan ta en test som viser om du har bekkenløsning, de klemmer et sted tror jeg. Det var det han gjorde på meg + flere ting. Han sa at om jeg hadde hatt bekkenløsning ville jeg ha hylt av smerte!!!!
 
Så heldig du er da...:)

Men må huske at alle får bekkenløsning på ett el annet stadig i løpet av en graviditet, men er kun en liten del som får smerter av det...:)
 


AudiMamma skrev:
Så heldig du er da...:)

Men må huske at alle får bekkenløsning på ett el annet stadig i løpet av en graviditet, men er kun en liten del som får smerter av det...:)


Så du hadde fått det. ÆSJ! Ja, det gjør vel det. Men priser meg lykkelig over at jeg ikke hadde det nå  da :) Men har jo grisevondt i nedre del av ryggen uansett, men det kan fikses relativt fort håper jeg :)
Lykke til til deg, håper det ikke utvikler seg og at du ikke får så mye vondt !
 
Back
Topp