Vært hos øre/nese/hals spesialist

NMT

Elsker forumet
Etter at Mathiasen min har vært myyyye syk.. så har de bestemt at.

- det skal legges dren i hvert øre og
- fjerne polypper

Skulle få time i løpet av 1 mnd så da håper jeg det blir bedre[:D]

Åååååh stakkar! At han har vært så mye syk at han allerede må ha dren mener jeg. [:)] Vetle fikk dren da han var ca 3 - det ene sitter fortsatt i. Fikk jo en helt ny gutt! [:)] Og no more øreverk! [:D]

Vi var hos ørespesialist idag men de sa de ikke ville legge inn dren nå. Ville se det ann om 6 mnd [&:]
Nå har lillegutt hatt ørebetennelse på begge ørene 3 mnd på rad!

Hvor lenge har din gutt vært plaget med det?

Mathias har hatt 7 ørebetennelse siden han ble født, og vært mer eller mindre forkjølet siden september.

Er veldig glad for at de gjør noe nå..

ORIGINAL: NMT

Mathias har hatt 7 ørebetennelse siden han ble født, og vært mer eller mindre forkjølet siden september.

Er veldig glad for at de gjør noe nå..

Off off :(
Det va ein del det! Bra dei gjør noe med det! '
Stakkars små [:(]

Så godt og høre at det endelig skjer noe!!!!!! Masse klem [:)]

Så bra dere fikk hjelp raskt! Trenger ikke være bekymret for operasjonen, var det beste som skjedde meg, kunne endelig sove en hel natt uten å kveles, gå en hel sesong uten halsbetennelse/ørebetennelse minst 3 ganger [:D] Nå som han er så liten er han nok back in business etter 3-4 dager, jeg var dessverre 12 år og det tok et par uker, men absolutt verdt det! 

ORIGINAL: Tyttebæra

Så godt og høre at det endelig skjer noe!!!!!! Masse klem [:)]

Sign

ORIGINAL: Hybelkaninen

Så bra dere fikk hjelp raskt! Trenger ikke være bekymret for operasjonen, var det beste som skjedde meg, kunne endelig sove en hel natt uten å kveles, gå en hel sesong uten halsbetennelse/ørebetennelse minst 3 ganger [:D] Nå som han er så liten er han nok back in business etter 3-4 dager, jeg var dessverre 12 år og det tok et par uker, men absolutt verdt det! 

Ja jeg er veldig glad for at jeg har blitt tatt på alvor så det blir gjort noe..

Bra de tar d når han er såpass liten... Grensa for å legge han i narkose var 10 kg. Og nå veier han ca 11...

Back
Topp