vært avsted i heile dag vi..

pupple

Forumet er livet
besøkte ei venninne som bor ca 1 1/2 time unna.. veldig koselig. ho har en gutt som er 1 mnd yngre enn min.. så ja like gamle kan vi vel si nå[:D]
de har og en jente på 9 og gutt på 7.. de store ungene er skikkelig helter for de små.. leker ellevillt med de, så de ler så de besten sprekker[8D]
de hadde trampoline ute. småen fikk testa den før vi reiste ned igjen.. og d var gøy d, så d kan hande vi må innvestere i det til neste år.. fin trim for meg og d[:D][:D]

de syns det er veldig gøy.. selv med sin egen lillebror[:)] det er ikke alltid de tenker seg helt om (iallefall han på 7) så d tok litt a innimellom.. d små blir jo gørrslitne og når de har d så gøy..

nei du sier noe.. de trenger ikke alt, men jeg syns trampoline er utrolig gøy sjøl og[8D] må ha sikkerhetsnett ja.. d var d på denna og!!

Så morro for de små, og deilig for de voksne[;)][:D]

Trampoline er sikkert gøy, jeg har aldri prøvd det. Jeg er litt usikker på om vi skal ha det, jeg syns de er fryktelig skumle[:o] men så er det vel bedre å ha det selv så kan man i det minste følge med om alt går greit for seg[8|] Den avgjørelsen trenger jeg heldigvis ikke ta enda[:)]

Enig med Camika: Så morro for de små, og deilig for de voksne[;)][:D]

Vi skal teste ut trampolina til snuppa sine fettere, når som helst nå [;)] (De bor ved siden av svigers). Den har sikkerhetsnett. I tillegg så elsker jeg selv å hoppe på trampoline (jeg turna i mange år som "ung"). Ønsker selv trampoline, men det er dårlig med plass til det på tomta våres [8|]

Back
Topp