Værsyk :p

Vifsla

Elsker forumet
Nå har vi hatt dårlig vær HELE mai... Og det bøtter ned! Ikke sol i sikte på værmeldingen, regn og 10 grader... :( kjenner jeg blir litt sur :p
Vestlandet <\3

Hvordan er været der dere bor?

Nå har vi hatt dårlig vær HELE mai... Og det bøtter ned! Ikke sol i sikte på værmeldingen, regn og 10 grader... :( kjenner jeg blir litt sur :p
Vestlandet <\3

Her er det akkurat likt! O' vestland vestland :p

Har hatt to fine og varme dager i trøndelag, hvor jeg satt ute å solte meg til og med :) men har vært en kald mai.. Håper juni blir bedre!

Akkurat nå er jeg på jobb på Ullevål, her er været ålreit +15,5 grader og sol med litt skyer her og der :) ImageUploadedByBV Forum1433162087.694066.jpg

Jeg har gitt opp å følge med på værmeldingen:laughing002 Den vær appen på telefonen er fryktelig ustabil, så jeg nøyer meg med å stikke hue ut døra til tider for å sjekke været:p

Bortsett fra at idag så holdt jeg på å blåse bort:eek: windy as hell.

Her på hauagalandet er det sooool og rundt 12 grader :D så det er ikke hele Vestlandet så har dårlig vær :D

Vestlandet <\3

Hvor på vestlandet?
Bergen her... skikkelig deppa grunnet dårlig vær :( Hvor er sommeren?

Jeg synes det er greit at varmen kommer litt senere, kanskje etter at barnet har kommet? Når det er sagt er jeg glad jeg ikke bor i Bergen lenger, med tanke på været...

Jeg synes det er greit at varmen kommer litt senere, kanskje etter at barnet har kommet? Når det er sagt er jeg glad jeg ikke bor i Bergen lenger, med tanke på været...
Sist sommer var jo vi like heldig som resten av landet da ;) så får vi se om resten av landet er like heldige som oss i år :p

Tja 5.5 grader i skrivende stund :p synes ikke det er varmt når det er 18 grader jeg, mer behagelig. Er det mange og tjue grader er det ikke deilig å være høygravid

Kunne ønske jeg gikk badet i sjøen før fødselen jeg... Mail liksom ikke trekke på meg bikini og bade i sjøen midt under renselsen...

Her i Singapore begynner det å bli tøft å være gravid :eek: Rundt 30grader stort sett hele tiden, og høy luftfuktighet!
Sto og fotograferte i kveld (jobber med foto), og svetten rant nedover bena mine...ble et lite øyeblikk der bekymret for at vannet hadde gått :p

Her på Sveriges østkant er det ekstremvind og skiftende vær, men meldt strålende sol fra torsdag og mye varmere. Men skal man tro langvarselet kommer det ikke til å vare lenge :( sikkert fordi midtsommar da er rett rundt hjørnet, og av tradisjon må det jo alltid regne da ;)

Her i Singapore begynner det å bli tøft å være gravid :eek: Rundt 30grader stort sett hele tiden, og høy luftfuktighet!
Sto og fotograferte i kveld (jobber med foto), og svetten rant nedover bena mine...ble et lite øyeblikk der bekymret for at vannet hadde gått :p
Må si jeg heller velger dette kalde og skiftende været enn været du har akkurat nå ;)

Tja, det er meldt ganske mye regn på østlandet nå. Det har vært fint i Oslo i dag, men jeg har på meg regnjakke/allværsjakke hver dag. Har blitt lurt en gang for mange av den fine morgensolen :P

På det glade Sørland blåser det noe voldsomt! Ikke vært noe juni-vær enda. I fjor var vi ute i mai og badet og koste oss i skjæra, det kunne ikke falt meg inn nå..:P

Back
Topp