Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har vi hatt dårlig vær HELE mai... Og det bøtter ned! Ikke sol i sikte på værmeldingen, regn og 10 grader... kjenner jeg blir litt sur
Vestlandet <\3
Hvordan er været der dere bor?
Har hatt to fine og varme dager i trøndelag, hvor jeg satt ute å solte meg til og med men har vært en kald mai.. Håper juni blir bedre!
Hvor på vestlandet?Nå har vi hatt dårlig vær HELE mai... Og det bøtter ned! Ikke sol i sikte på værmeldingen, regn og 10 grader... kjenner jeg blir litt sur
Vestlandet <\3
Hvordan er været der dere bor?
Sist sommer var jo vi like heldig som resten av landet da så får vi se om resten av landet er like heldige som oss i årJeg synes det er greit at varmen kommer litt senere, kanskje etter at barnet har kommet? Når det er sagt er jeg glad jeg ikke bor i Bergen lenger, med tanke på været...
Møre og Romsdal. Tror vi fikk så bra i fjor at den bare driter i det i årHvor på vestlandet?
Bergen her... skikkelig deppa grunnet dårlig vær Hvor er sommeren?
Tja 5.5 grader i skrivende stund synes ikke det er varmt når det er 18 grader jeg, mer behagelig. Er det mange og tjue grader er det ikke deilig å være høygravidJeg synes det er greit at varmen kommer litt senere, kanskje etter at barnet har kommet? Når det er sagt er jeg glad jeg ikke bor i Bergen lenger, med tanke på været...
Send litt solHer på hauagalandet er det sooool og rundt 12 grader så det er ikke hele Vestlandet så har dårlig vær
Må si jeg heller velger dette kalde og skiftende været enn været du har akkurat nåHer i Singapore begynner det å bli tøft å være gravid Rundt 30grader stort sett hele tiden, og høy luftfuktighet!
Sto og fotograferte i kveld (jobber med foto), og svetten rant nedover bena mine...ble et lite øyeblikk der bekymret for at vannet hadde gått