Værste fiende?

Det at jeg ikke klarer å finne noen ligge- og sittestillinger som er behagelige er ganske irriterende. Og salt lakris! Jeg elsker det og må ha et par biter hver dag, og det gir meg halsbrann. Jeg er ikke noe stor fan av halsbrann heller ;)

Blæra mi, vanskelig med å sovne og reise seg fra liggende stilling..

Bakker!! Skal ikke mye helling til før jeg sliter, både når jeg skal opp og ned. Går jeg opp så blir ryggen og bekkenet ødelagt, går jeg ned så føler jeg at baby holder på å dette ut. Ellers er det umulig å få på sko uten et langt skojern, og om jeg mister ting iløpet av dagen har de en tendens til å bli liggende på gulvet til mannen kommer hjem. Har lyst på alt sv bakervarer hele tiden også, så det er nok en fiende det også selv om jeg akkurat nå ser på det som min beste venn :p

Redebygger-behovet, som overhodet ikke matcher den fysiske kapasiteten...

Intimpleie. Etter mye om og menn og en evighet klarte jeg "stelle" meg litt der nede før helgen men nå får det bare vokse fritt til fødselen. Risikosport og styre med skarpe barberblad der nede :p

Ellers syns jeg det og dusje er tungt da jeg blir så innmari fort sliten i armene så trenger flere pauser under hårvask for å skappe av i armene. Og når jeh bøyer meg for å vaske føttern føles det ut som jeg skal besvime når jeg reiser meg.

Barbering av leggene har jeg gitt opp, voksing hos hudpleien resten av tiden;)
Hehe, vi har akkurat pusset opp badet og fått badekar. Gjett hvem som hoppet først oppi for en etterlengtet barberingsrunde av leggene :P Det gikk veldig fint, godt med litt små gleder i hverdagen :P

Intimpleie. Etter mye om og menn og en evighet klarte jeg "stelle" meg litt der nede før helgen men nå får det bare vokse fritt til fødselen. Risikosport og styre med skarpe barberblad der nede :p

Ellers syns jeg det og dusje er tungt da jeg blir så innmari fort sliten i armene så trenger flere pauser under hårvask for å skappe av i armene. Og når jeh bøyer meg for å vaske føttern føles det ut som jeg skal besvime når jeg reiser meg.
Haha, det er jammen ikke enkelt nei ;)

Trapper helt klart! Og oppoverbakker.
Og å sitte lenge og jobbe, noe som er vanskelig å unngå som student. .

Uten tvil bekkenet!
Har leddgikt i tillegg noe som kanskje gjør den litt værre. Men seriøst, heller leddgikt enn bekkenløsning!

Senga, føler eg drukner..og kan ikke ligge i noen stillinger uten at eg stivner i bekken/symdysen :-(
og trappa. . Vurderer snart å sove på sofaen for å slippe trappa

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Halsbrann og pusten.. Puster og peser av ingenting ..

Back
Topp