Værste fiende?

M.C.F

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Hva er din værste fiende for tiden? Her er det trapper. Skal ikke mange trappetrinnene til for jeg er helt utslitt.

Avslappings stilling, finner ingen måte det er behagelig å slappe av i sofan el. På. Blir gal snart!

Hmmm.. det må bli enten sokker/sko/negleklipping, eller å stå lengre enn 2 minutt, for da blir alt svart!

Asfalterte oppoverbakker og trapper. Og sitte rett opp og ned på en kjøkkenstol klarer jeg dårlig. Og ta på meg sko. Ble visst mange fiender. :P

Blæra mi, trapper, oppoverbakker og til tider bekkenet mitt :p

Sengen! Trappen! (Må ned for å gå på do..)

Å sitte på stoler i mer enn 2 minutter og reise seg fra liggende og sittende stilling.

Haha, Jeg trodde du mente en person vi ikke likte, måtte tenke meg om også tenkte jeg, har vel ingen fiender, liker ikke alle like godt, men vil ikke kalle noen min fiende, det blir litt drøyt;)

Verste fiende i svangerskapet, halsbrann? Vett ikke helt

Matlysten min!! Kunnet seriøst spist alt jeg kom over :p

Hmmm.. det må bli enten sokker/sko/negleklipping, eller å stå lengre enn 2 minutt, for da blir alt svart!
Samme her, det å bøye seg generelt. Plukke opp ting fra gulvet. Jeg ser som regel stjerner når jeg reiser meg, i tillegg til at jeg jeg høres ut som en hvalross for jeg stønner så fælt pga baby presses jo rett opp i lungene.

Samme her, det å bøye seg generelt. Plukke opp ting fra gulvet. Jeg ser som regel stjerner når jeg reiser meg, i tillegg til at jeg jeg høres ut som en hvalross for jeg stønner så fælt pga baby presses jo rett opp i lungene.

haha, kunne ikke beskrevet det bedre selv! :D synes til og med vaskemaskinen begynner å bli for lav:D

Kom på, forrige svangerskap.. Haha, da var dørknoppen min verste fiende. Den som holder døren lukket. Klarte alltid skrape magen borti den når jeg åpnet ei dør , driiiitvondt! Men nå har jeg lært :p

Og bestevenninna mi var på døra her flere ganger når hun var gravid for en stund siden, hun måtte låne aloe vera! de hadde sånn innebygd stekeovn som er høyere oppe, og hun er litt lav, så hun klarte altså legge magen oppå stekeovnsdøra når hun bøyde seg for å ta ut maten. Fikk store brennmerker stakkars ! Etter fødsel kunne hun lure folk å si hun hadde tatt keisersnitt for det så slik ut :p

Hmm.. Stå stille for lenge!! Trapper, ta på sko/sokker/strømper .. Egentlig alt som gjør at jeg må "presse" litt på magen..

Å finne en god avslappende stilling, og å gjøre ting som krever at jeg bøyer meg. Som feks å ha på sko/sokker, negleklipp på tærne eller barbering av leggene.

Å finne en god avslappende stilling, og å gjøre ting som krever at jeg bøyer meg. Som feks å ha på sko/sokker, negleklipp på tærne eller barbering av leggene.
Barbering av leggene har jeg gitt opp, voksing hos hudpleien resten av tiden;)

Back
Topp