Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
nån som har en go ide, om kor æ kan gjør a tingan som bare blir ligganes rundt på komoda å sånnt??
Ska så lite t før d blir rotat[&:]
Skuffe å alt e full.. har dokker nån praktiske anordninge for overflødige ting??[8D]
Jeg har faste plasser til alt inne i skap og skuffer, stort sett plassert i nærheten av der det blir brukt.
I tillegg har jeg en skuffe på kjøkkenet og ei hylle i et skap på stua hvor jeg legger alt jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av. Også rydder jeg dem og kaster jevnlig.
Utrolig hvor mye rart man samler på[8|]
ja, d blir bestndi ligganes en eller dippedurt her å en dær.. e så irriteranes.. å masse små ting, som aldri blir brukt.. men syns rætt å slætt d e for galt å kast eller gi bort[&:]
Jeg har en fin kurv i stua som jeg legger alt rot jeg finner. En gang i blant (ca. 2 ganger i uka) rydder jeg i den, legger ting på plass der de egentlig skal være...
Har også en bolle i gangen hvor vi legger nøkler og dill dall.
Veldig greit å ha noe å "kaste" alt rote i som ligger å flyter, det vil si blader/bøker/dvder/ladere/skjerf/kremer (det er sånt som pleier å havne oppi kurven min)