Værmelding

En tråd i 'Februar 2013' startet av nøttelitenItreet, 14 Mai 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kryssedull Gift med forumet VIP Aprillykke 2016

Det kan være varmen, her er også hele dagsrutinen meget merkelig... Og mye klaging og syting. Skiftet av alle klærne og tok på en romslig bodylignende ting med korte armer og korte føtter, og gikk ned i kjelleren, da ble hun mer fornøyd! Kaldeste rommet i huset, likevel 26 grader. Æææh

2. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

Her er det 24 grader i skyggen enda! Vi har brukt mesteparten av dagen til å kjøre bil, så nå er det deilig å slappe av på terrassen :) mamman min har kjøpt seg en sånn rund deilig solsofa som lille og jeg slapper av på! Life is good :)

3. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Liker! Kos dere masse! :)

4. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Og der var sommeren over igjen.. regn og torden. Fantastisk.

5. Mamma til en skatt Gift med forumet It's gonna be May 2019

Kort visitt alså. Her er det sol sol sol:)jaja han sovnet ihvertfall når vi skulle legge han:)

6. Mamma2013 Gift med forumet

Her var det så varmt i går at det nesten var for varmt til å være ute.. Emma hadde kun på seg langerma body, bukse og solhatt hele dagen, ennå så svetta hu! I dag er det spådd ennå varmere så spent på hvordan hu blir i dag, lite søvn og mye spising/drikking på hu i går :p

7. MTDC Forumet er livet VIP

Hvor ble sola av? Det regnet litt i natt, men da ungene våknet halv sju var det strålende sol og varmt ute. Jeg fikk sove mens mannen sto opp og nå er sola borte:-(

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

8. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

I dag er det lummert og overskya. Regn og tordenbygene i går fikk visst ikke rensket helt opp, så begynner vel å brake igjen senere.

9. MTDC Forumet er livet VIP

Jeg vil også ha brak;-)

10. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Hehe, det ble avblåst. :p sola kom i stedet! :)

11. MTDC Forumet er livet VIP

Her også:) Har kommet et par små skurer, men godt å være ute likevel:) Har raka litt, fått opp bassenget til Dani, spilt badminton, tatt inn klesvask, luka litt og ellers bare kost oss i finværet:) Fant til og med en shorts som passet;-)

12. Mamma til en skatt Gift med forumet It's gonna be May 2019

hatt dåp i dag, og det var varmt!! 28 gr ute!

13. MTDC Forumet er livet VIP

Deilig:) Huff.. Tenkte ikke på at sola var sterk i dag, så stakkars Dani ble rød på armene:p Fikk smurt på Aloe Vera før hun la seg, så får jeg bare prøve å huske å smøre i morgen.. Blir ikke brent selv, så jeg er utrolig dårlig på å huske solkrem...

14. Kryssedull Gift med forumet VIP Aprillykke 2016

Soool! Og lillegulls første båttur idag :)

15. CCmil Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Sensommerlykke 2017

I dag har vi hatt skikkelig deilig sommervær! Vært ute i hele dag! Så herlig! Litt solbrent, men det gjør ingenting :)

16. Mamma13 Elsker forumet

I dag regner det:-( nå er det husarbeid også tenkte jeg p bake cup cakes:) kjøpt manuelas miks blanding (enkelt og greit). Håper den er god:))

17. Mamma13 Elsker forumet

Gikk alt bra på dåpen? Hadde dere en fin dag?:)

18. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

I dag er det kaldere. Overskya, men med et glimt av sola i ny og ne.

19. Mamma13 Elsker forumet

Her er det overskyet og det har regnet litt.

20. Mamma til en skatt Gift med forumet It's gonna be May 2019

ja, var en kjempefin dag, men veldig varmt , deiligt og være ferdig med det og:p

Del denne siden