Værmelding

innmari grått, men litt glimt av sol innimellom. ca 14 grader sist jeg sjekket.
 
Søndag og sola skinner her. Har ikke sjekka temperatur ennå, men det kommer.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Sola skinner vakkert her idag, og jeg har 14 grader :)
 
Her er det lett skyet med glimt av blå himmel. 8 grader.
Kan tro jeg gleder meg til 17mai...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Overskuet og kaldere i dag.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Var en liten tur ute nå når vi var på besøk-de har høner vi kikka på. Og d var ganske deilig faktisk selv om d regna:)
 
Skyer over her nå, kjente noen drypp når vi kom frem til eksen. Nå kan det bare regne en frem til onsdagen hehe
 
Har heldigvis vært opphold i dag, ikke sol eller særlig varmt, men det er bedre enn regn...
 
Har heldigvis vært opphold i dag, ikke sol eller særlig varmt, men det er bedre enn regn...

Jaa, egentlig er jeg ikke så voldsomt glad i regn, men det siste skravledøgnet kan det godt regne i bøtter og spann så jeg ikke får dårlig samvittighet for å droppe trilleturen ;)
 
Grått og små regn. Men er meldt 19 grader og sol på 17 mai. Krysser fingrene for at det ikke forandrer ut.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1368378508275.jpg
    1368378508275.jpg
    129,9 KB · Visninger: 9
Grått og små regn. Men er meldt 19 grader og sol på 17 mai. Krysser fingrene for at det ikke forandrer ut.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
det hørtes perfekt ut :D Håper det blir fint her og.. snuppa har jo så fint tøy! Kan ikke pakke det vekk i vognpose :p
 
det hørtes perfekt ut :D Håper det blir fint her og.. snuppa har jo så fint tøy! Kan ikke pakke det vekk i vognpose :p
Greit at det blir fint når man skal gå i tog. ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hadde helt klart foretrukket skikkelig skikkelig drittvær 17.... Da blir det ikke så mye folk som skal delta på lekene :p
 
Ok temperatur overskyet og gløtt av sol her 7 dag. ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Hadde helt klart foretrukket skikkelig skikkelig drittvær 17.... Da blir det ikke så mye folk som skal delta på lekene :p
Blir ikke noe sånt her før neste år. De har ikke slikt i barnehagen

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her på Granmoen er det tredje trinn foreldrene som er ansvarlige for alt unntatt maten, og gjett hvem som har tredjeklassing....

Altså, det er ikke det værste sånn egentlig, men, planleggingen og premiesanking ble ikke startet før 30. april...
 
Her på Granmoen er det tredje trinn foreldrene som er ansvarlige for alt unntatt maten, og gjett hvem som har tredjeklassing....

Altså, det er ikke det værste sånn egentlig, men, planleggingen og premiesanking ble ikke startet før 30. april...
Ok. Blir vel slik her etterhvert og.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Nå er jeg spent på om det er sol når jeg våkner i mårra. Er meldt pent.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Nå er jeg spent på om det er sol når jeg våkner i mårra. Er meldt pent.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tja, vi får se imorgen ;)
 
Back
Topp