Været

Haha, jeg var litt sleip... Vi får gjester i mårra, så jeg benytta sjansen til å smukke sammen kaka vi skal servere :p så står fortsatt husarbeidet igjen :p

Forresten, hva kan regnes som tungt husarbeid og hva er lett husarbeid ? Pga stingene fikk jeg med et ark hvor det står àt jeg ikke får gjøre tungt husarbeid de første seks ukene :p
Kakebaking må jo gjøres, det også! Det kalles fornuftig disponering av tid!:D

Alt husarbeid som innebærer økning av puls går under tungt husarbeid.:D
 
Kakebaking må jo gjøres, det også! Det kalles fornuftig disponering av tid!:D

Alt husarbeid som innebærer økning av puls går under tungt husarbeid.:D

Ja, ikke sant :p

Det vil si det meste av husarbeid utenom å sette på klesvask, oppvaskmaskin ol da :p
 
Tror vi er verdensmestere i å havne langt utenfor tema;-) Skulle lest første og siste innlegg i trådene.. Vedder på vi hadde lurt på hvordan i all verden vi endte opp der vi gjorde;-)
 
Tror vi er verdensmestere i å havne langt utenfor tema;-) Skulle lest første og siste innlegg i trådene.. Vedder på vi hadde lurt på hvordan i all verden vi endte opp der vi gjorde;-)

Haha, akkurat sånn var det vel forrige krig også :p
 
Husarbeid og vær har da mye til felles, det. :D

Hvis man strekker det langt så :p dårlig vær er husarbeidsvær :p

Fikk faktisk lurt lillemor ned i vogga uten at ho våkna i sted, så da hadde jeg jo selvfølgelig ikke samvittighet til å sitte å se på at fruen gjør husarbeid... Så driver å smårydder litt her og der da... Men nå skal vi snart kose oss med ost og kjeks og se tv :) det blir koselig ( vedder på at lillemor våkner idet vi setter oss ned :p )
 
Hvis man strekker det langt så :p dårlig vær er husarbeidsvær :p

Fikk faktisk lurt lillemor ned i vogga uten at ho våkna i sted, så da hadde jeg jo selvfølgelig ikke samvittighet til å sitte å se på at fruen gjør husarbeid... Så driver å smårydder litt her og der da... Men nå skal vi snart kose oss med ost og kjeks og se tv :) det blir koselig ( vedder på at lillemor våkner idet vi setter oss ned :p )
Hihi:) Men når du sitter er det jo deilig å ha bylten på fanget:)
 
Det er det absolutt :) men litt vanskelig å spise :p men da må jo bare fruen smøre til meg :p
Det synes jeg hun skal ;-) Bylt på fanget og maten lagt rett i hånda høres ut som en god plan;-)
 
I dag er det soool her! :D
*glede seg til å trille tur*
Sol her også, men i følge diverse statuser er det skikkelig kaldt ute:p Håper det blir over -10 så vi kan ta en trilletur etterhvert:)
 
Jupp, skal bare ta 30ds først så fort gubben kommer seg ut på trening.:p
Du er så flink:):):):) Gleder meg til å sette i gang etter påske!:) Da må gjerne snøen være på retur også sånn at jeg kan jogge litt:)
 
Du er så flink:):):):) Gleder meg til å sette i gang etter påske!:) Da må gjerne snøen være på retur også sånn at jeg kan jogge litt:)
Å jeg vet nå ikke det:p
Blir bedre når snø og is forsvinner sånn at jeg kan tørke støv av sykkelen og joggeskoa.:)
Det er besynderlig hvor fort man blir så hekta at man får abstinenser når man ikke får trent.:p
 
Back
Topp