Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja håper virkelig det verste ikke kommer før til natten her også, har endel ærend jeg må gjøre i dagEr visst spådd skikkelig vind her, men tror det værste skal komme til natten! Enn så lenge er det bare overskyet. Blåser ikke noe særlig enda![]()
Det er noe som heter stille før stormen vet duNå har det endelig sluttet å regne å blåse, har regna hele uka. :/ men det varer vell ikke så lenge før det begynner igjen.
Ingen vind?Overskyet her, ikke noe regn her.
Ja, bruker å være stille før stormenDet er noe som heter stille før stormen vet du![]()
Det er da det er koselig å sitte inne med pledd, lys på bordet og en god kopp teJa, bruker å være stille før stormenså nettopp på værmeldingen, 15 i vindstyrke å bøttevis med regn i løpet av helga
![]()

Joo, men har ikke tid til stormDet er da det er koselig å sitte inne med pledd, lys på bordet og en god kopp te![]()
De fleste steder i Norge skal vist ha kraftig vind hele helgen.Høststorm her også.
Sent from my iPhone using BV Forum
Den er jeg enig iJoo, men har ikke tid til stormså mye å gjøre før vinteren kommer..
![]()
Overskyet her, ikke noe regn her.
Ja uff håper virkelig det ikke kommer noe uvær før de er trygt tilbake på skolen.Samme her. Ikke noe vind. Håper det holder seg slik til kl 13. Ungene er på skogtur med skolen.
Det er min også med sin skoleSamme her. Ikke noe vind. Håper det holder seg slik til kl 13. Ungene er på skogtur med skolen.
De fleste steder i Norge skal vist ha kraftig vind hele helgen.
Hvis ikke så vet jeg hvor dem er, så da kjører jeg å henter dem. For smarte trøtte meg sendte ikke med regntøy nemlig..Ja uff håper virkelig det ikke kommer noe uvær før de er trygt tilbake på skolen.