Være lang tid tar det før man venner seg på brystimplantatene?

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Dere som har lagt inn implantater i brystene, hvor lang tid tok det før brystene var dine?
 
Flere år. Liker ikke mine. De ble for store.
Hvor mye la du inn?
Kan jeg spørre hvorfor du la inn så mye? Var det på eget initiativ, eller i samråd med kirurgen?
Er det så ille at du kunne vurdert å gjøre noe med dem?
 
Åh gøsj jeg er så misunnelig! Gi meg brøst! :p

På ønskelista, men litt frem i tid.
Først
Enebolig
Bryllup
Puuuuuuuupper til a mor ja!
 
Åh gøsj jeg er så misunnelig! Gi meg brøst! :p

På ønskelista, men litt frem i tid.
Først
Enebolig
Bryllup
Puuuuuuuupper til a mor ja!
Jeg stiller krav om pupper før et evnt bryllup.. :p
 
Det tok over et år før jeg kunne slappe av å se på de som en del av meg, før det var de så uvant og vulgær :p
Nå føles de små igjen, så kunne sikkert hatt litt mer, men har akkurat nok til at det passer meg, ingen kan gjette at de er fake :)
 
Jeg vil også ha nye!!! Etter 2 ammerunder så henger det bare to skinnpølser der som snart når meg til knærne :wtf:
 
Hvor mye la du inn?
Kan jeg spørre hvorfor du la inn så mye? Var det på eget initiativ, eller i samråd med kirurgen?
Er det så ille at du kunne vurdert å gjøre noe med dem?
jeg sa til kirurgen at jeg ikke ville ha store, jeg ville ha de naturlige.kirurgen mente at denne str ville bli penest på meg. jeg tror det var 360cc.
 
Jeg vil også ha nye!!! Etter 2 ammerunder så henger det bare to skinnpølser der som snart når meg til knærne :wtf:
men om man da legger inn mer for å fylle ut skinnet så vil de henge enda mer. da er det bedre å ta et brystløft =)
 
Back
Topp