Værden fineste lysestake!!!!

fomle 83

Forumet er livet
Æi e herved blidd eier av værdens fineste lysestake!!! Jippi! Blir bare så glad av å se på den:)
va som en unge på julaften, når æi gikk inn i butikken for å kjøpe den her..:)

Lånt bilde fra nette bare.

ka synes dåker om den? Vet at mange sikkert synes den e grusom... og det e lov å si det også.. blir ikke lei mæ'i;)

Jeg syns den er søt, da... Men ikke noe jeg hadde tatt inn i stua mi... Kunne hatt den på lillemor sitt rom, da! hihi!

Men så flott at du er fornøyd! Gratulerer med nytt smykke til stua [:D]

Den var jo virkelig søt da! Ser for meg at den må passe skikkelig fint inn i det fargerike hjemmet ditt!
Syns å huske å ha sett bilder du har lagt ut.. [:)] 

ORIGINAL: MeMyself

Den var jo virkelig søt da! Ser for meg at den må passe skikkelig fint inn i det fargerike hjemmet ditt!
Syns å huske å ha sett bilder du har lagt ut.. [:)] 

jepp la ut bilder her hjemmefra for en stund sia..så det stemme nok;)
Den har fådd hedersplass på stubordet, så alle ser den.Og den sklir rett inn her i stua hos oss:)
Æi e nesten litt forelska i den kjenne æi..hehe.. rart kor gira man kan bli på en lysestake![:D]

Den va jo rååå!! Kor har du vært å shoppa? [:D]

Hvis det blir nytt på oss, skal jeg kjøpe den samme i mintfarge tror jeg[:)]
Elsker de
GO RICE!!

Hihi.
De kan forresten bestille på sweetmemories.no[;)]

ORIGINAL: junigull*08

ja sant!
Vært på smak i langgata i sandnes. E drømmebutikken asså!

ORIGINAL: Lilletrille

Hvis det blir nytt på oss, skal jeg kjøpe den samme i mintfarge tror jeg[:)]
Elsker de
GO RICE!!

Hihi.
De kan forresten bestille på sweetmemories.no[;)]

ja elske rice!
Har sedd dæm på sweermemories, masse fint der inne:) Men e nå helt spesiellt å gåpå butikken å kjøpe den... [;)]

Ååå den va skjønn, men hadde ikke kunna hatt en sånn selv [8D]
Da hadde jeg malt den hvit [8D]

hehe.. godt smaken er forskjellig.. ikke helt min stil..
Men skulle vært morsomt å sett  hvordan du hadde det! Hvor kan en slik lysestake passe inn?! Da må man jo ha en fargerik stil!? Eller noe ;) I det rette hus og stil er den sikkert knæsj ;)

Jeg likte den kjempe godt [:D] 

hadde ikke passet hjemme hos meg, men hvis jeg ikke husker feil så har du en kjempekul stil med en del farger, så den er sikkert "knæsj" hjemme hos deg[:)]
Grattis[:D]

ORIGINAL: Ihne

For min del var den grusom[8D]
Alt for mye dilldall på den.[8D]

Sorry[&o]

he hed treng ikke å¨si sorry for det[:)] E bare bra vi har forskjellig smak. Æi for min del, synes den romantiske stilen blir kjedelig og sånt,og like derfor best darger ,lek og sprell. Men hadde jo vært kjedelig om alle likte det samme.[;)]

He he...ikke helt min smak, men søt var den jo [:D][:D]

ORIGINAL: fomle 83

ja sant!

Åhhh, mye fint der altså!! Så e d jo kommet en herlig barnebutikk der og nu rett over gata[:D]

ja sant!

Åhhh, mye fint der altså!! Så e d jo kommet en herlig barnebutikk der og nu rett over gata[:D]

ja den e også fantastisk Der va æi å kjøpte den grønne kaninlampa som vi har i stua våres..:) Elske de to butikkan asså..*drøm*

ja sant!

ja den e også fantastisk Der va æi å kjøpte den grønne kaninlampa som vi har i stua våres..:) Elske de to butikkan asså..*drøm*

Ååå, va d d[:D] Like den der vila rosa også!! Sandnes e heldig me 3 kjekke butikka på rappen altså!! Myyye fint der!!

Back
Topp