Vær obs på ringer

Knottet92

Glad i forumet
Marshmallows 2022
Husk å sjekk ringer på fingrene jevnlig. Har prøvd en times tid å ta av gifteringen, er løst og greit rundt der ringen pleier å være, men helt stuck over leddet. Har ikke lagt merke til det selv, men er visst blitt litt hoven i kroppen/hendene. :bored:
Testet zalo, olje, fuktighetskrem, kjøle ned, holde hevet for å få ut blod, strikk osv. Nå er bare fingeren ekstra hoven etter forsøkene, så må ta en pause og prøve å stresse ned :bag::angelic:

Husk å sjekk ringer på fingrene jevnlig. Har prøvd en times tid å ta av gifteringen, er løst og greit rundt der ringen pleier å være, men helt stuck over leddet. Har ikke lagt merke til det selv, men er visst blitt litt hoven i kroppen/hendene. :bored:
Testet zalo, olje, fuktighetskrem, kjøle ned, holde hevet for å få ut blod, strikk osv. Nå er bare fingeren ekstra hoven etter forsøkene, så må ta en pause og prøve å stresse ned :bag::angelic:
Godt tips, jeg kjenner tendenser til hovne fingre i blant selv! Prøv å ta en tur i kulda. Da pleier som regel fingrene mine å skrumpe inn litt :P

Jeg har jobb i helsevesenet og bruker aldri ringer i fare for at de skal forsvinne. Har tatt de på meg nå for nettopp dette, å følge med på hevelser, men nå sjekker jeg hver dag og noen ganger flere ganger om jeg får de av og om det er merke etter de. Kjekt tips, håper du får av din snart:happy:

Jeg endte opp med å sage av med en liten baufil hos gullsmed. Tok ikke sjansen på at det evt blir værre

Jeg endte opp med å sage av med en liten baufil hos gullsmed. Tok ikke sjansen på at det evt blir værre
Såpass ja! Mine har hittill sittet litt løsere enn vanlig. Sikkert fordi jeg sliter sånn med å få i meg nok væske. Men nå merket jeg at det hadde strammet seg litt til så jeg har tatt de av for sikkerhetsskyld!

Såpass ja! Mine har hittill sittet litt løsere enn vanlig. Sikkert fordi jeg sliter sånn med å få i meg nok væske. Men nå merket jeg at det hadde strammet seg litt til så jeg har tatt de av for sikkerhetsskyld!

Var ikke blitt stramt der ringen sitter, for den har vanligvis hatt god plass. Men alle mulige måter å ta den av på var plutselig helt umulige, null sjans til å få den over knoken :bag: Så tok ikke sjansen på å la den være på :bookworm:
Blir tilpasning og reparasjon når mini er ute og kroppen er tilbake til vanlig :D

Greit å være føre var iforhold til sjekk og ta de av :angelic:

Back
Topp