Våtservietter?

friele

Elsker forumet
Jeg vet det har vært en tråd om dette før,men jeg spør likevell..Hvilke våtservietter bruker dere?  Jeg bruker dem fra apoteket,men det er så "våte" om dere skjønner......

Natusan sine!

=)
Kjempefornøyd med de!
brukte First Price sine, men de var også slik våte, og vanskelige og dele!

Ja Dermica sine fra apoteket og er sånn at når du skal ha ut ett tørk,så kommer det jo nesten hele pakka ut,er sååååå irriterendes[:@]  Og så våte at det tar en EVIGHET å tørke på stumpen.....

vi bruker pampers..bruker bare våtservietter om vi er borte jeg da.
begynnte med apotekets sine vi også men de ble tuppa rød av også syntes jeg de lukta så sterkt/surt!

Vi bruker ICA sine uparfymerte og Unik. De er akkurat passe våte.

Bruker sebamed sine, veldig fornøyd med de jeg da. Men bruker kun når vi er borte

Hvis vi bruker våtservietter, er det KUN de fra
Europris vi bruker.
Tror de heter SOFT????
Blå pappe med bebiss utenpå.
e er kjempegode, og billige!!!![:D][:D][:D]
Akkurat passe våte[;)]

jeg bruker ingen våtservietter for øyeblikket.aner ikke hvor jeg har gjort av de jeg brukte heller.Men det var noen som var kjøpt på apoteket,Fornøyd med dem jeg...

Jeg er forsiktig med og bruke de med mye parfyme ,har lært da Sebastian gutten ble helt ødelagt i ansiktet av at de var for sterke

bruker de fra apoteket (dermica) og er kjemefornøyd med de, bare irriterende at hele pakka kommer når man drar med de putter jeg bare nedi igjen [:D]

ORIGINAL: theskj

X-stra sine på coop.
Knall gode[:D][:D]
Var vel best i test[:)]

kjempe fornøyde vi også med dem!
Å kjempe billige[:D]

Vi bruker pampers sensitive.

Jeg bruker de fra apoteket. Det er flere varianter der.. men bruker de som er grønne på utsiden.. som koster 19:90.. de er kjempegode... og ikke våte synes jeg.. akkurat passe[:)]

ORIGINAL: theskj

X-stra sine på coop.
Knall gode[:D][:D]
Var vel best i test[:)]

samme her[:D] 

Her går det i pampers [:)]

Hvis vi bruker, så er det en gul, billig pakke som er kjøpt på Rema (mener den var  best i test en gang før vi fikk disse småttisene våre).
Men jeg bruker de bare hvis vi er ute, og har jeg tilgang på vann, så skyller jeg dem i varmt vann før jeg bruker dem[8D]

ORIGINAL: Entil

Hvis vi bruker, så er det en gul, billig pakke som er kjøpt på Rema (mener den var  best i test en gang før vi fikk disse småttisene våre).
Men jeg bruker de bare hvis vi er ute, og har jeg tilgang på vann, så skyller jeg dem i varmt vann før jeg bruker dem[8D]

Signerer alt her [;)]

Back
Topp