Våtservietter

Hka

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Hvilket merke våtservietter bruker dere? Vi bruker tørre kluter når vi er hjemme, men våtservietter hvis vi er ute og farter og ikke har tilgang på vann:) googlet en test av våtservietter der Soft Style våtservietter, Neutral Baby Wipes og Natusan Baby First Touch Extra Sensitive Wipes var vinnere. Noen som vet hvor man får kjøpt de soft style? Og hvordan de Vidi-serviettene fra Vitus apotek er mtp innhold av ulike allergifremkallendestoffer? :)

Jeg bruker vidi serviettene og er veldig fornøyd :)

• Liker
Reactions: Hka
Bruker Natusan og Pampers sine. Har Libero minipakker i stellevesken. Synes alle er like bra

• Liker
Jeg har prøvd natusan + de som følger med diverse babypakker. Liker definitivt rema1000 sine best og min gutt har ikke reagert på de. De har god tykkelse og er billige. Det er enkelt å ta ut en serviett uten at servietter nedover i pakken skal tyte ut samtidig, og i tillegg er det lokk på toppen som gjør at serviettene under holder seg freshe. Dagens reklame ;)

• Liker
Libero og Natusan våtservietter! (Xtra (billigmerke) følte jeg hun ble rød av)
Ellers vaskeklut med vann og evt babyshampo!

• Liker
Neautral sine er de vi bruker og har brukt siden 2013. Alltid fornøyd med de. Skyller de i varmt vann om vi har tilgang på det når vi steller ute.
Hjemme bruker vi tørre kluter og vann - stort sett de fra kiwi.

Bruker kun kluter når vi ikke er hjemme, for han reagerer generelt på alle typer virker det som. De som har fungert best er Rema sine, Natusan og Apotek 1 sine :)

Bruker tørre servietter hjemme, men mår vi er ute bruker jeg enten neutral sine eller de fra änglamark - sistnevnte er litt tykkere enn de fleste andre og fungerer utmerket på bæsjebleier!! ;)

Soft Style bruker vi, best i test! :-)
Ellers vann hjemme :-)

Bruker bare tørre kluter. Er vi ute skifter vi som regel på stellerom. Der er det jo tilgang til vann som regel. Våtservietter kun til sjeldne ganger der vi må skifte i bilen eller en annen plass uten vann. Da bruker jeg rema sine, men mest fordi det var de vi fikk med i babypakkene og pakken er liten. Og det er den som ligger i Stellevesken.

Back
Topp