Våtservietter

Vi har ikke våtservietter vi. Jenta vår tåler ikke.. så vi bruker sånne tørre man har vann på til alt :) har med en vannflaske I tilfelle det er krise og ikke vann noe sted.

Syns våtservietter er praktisk og her blir det alltid rent :)

Som spedbarn brukte vi mesoft og vann, og ute og når de ble litt eldre var det våtservietter. Hater det ikke i det hele tatt :)

Ja altså - det BLIR jo reint altså! Bare jeg som ikke føler det blir det ;)

hehe ;) ja bruker mesoft og vann her! Kjøpte en pakke våtservietter før hun ble født (i desember). Den er det fortsatt endel igjen av, og da brukte vi den faktsik på bursdagen til storebror også pga x antall barn med pizzasaus overalt. Da var det bedre å dele ut våtservietter enn at alle skulle gå til badet å vaske seg :P

Jeg har også klart å bruke et år + for å bruke opp våtservietter...

Elsker våtservietter! :D Bruker selv og på barna mine, som nå er skolebarn :D

Liker ikke. Bruker tørre engangskluter, har en pakke våtservietter i stelleveska. Har tørre kluter der også, i tilfelle jeg kan slippe å bruke våtservietter :p

Jeg ELSKER det bruker de til alt hele tiden!

Jeg er fan! Har alltid brukt på barna, og bruker selv til å fjerne sminke og fjerne kliss osv :-)

Nei synes det blir reint både på rompa og hender og ansikt. Men foretrekker vann ja. Men det er stor forskjell på våtservietter - noen synes jeg skummer og legger igjen "såperester"

Altså.. Er det flere enn meg som HATER våtservietter? Jeg har en pakke liggende i stelleveska som brukes dersom det må skiftes bleie når vi ikke er hjemme. Men jeg føler IKKE at det blir reint. Hverken under bleieskift eller ved vask av ansikt/hender o.l. Praktisk ting når man har behov for det altså - men jeg liker det ikke :P
Ja :P Hater lukta av dem (har prøvd forskjellige merker) og føler heller ikke at barnet blir ren av dem. Har alltid noen liggende stelleveska i tilfelle, men har opplevd at de tørker ut pga at de aldri brukes ;) Her brukes tørrservietter, vann og eventuelt litt olje.

Syns våtservietter er helt supert!

Men alt til sitt bruk. Bruker oftest klut og vann hjemme. Men på tur er de gull

Men såklart, - det er forskjell på merkene. Bruker kun Libero sine, pga pris, lukt og funksjon.

jeg bruker både våtservietter hjemme og på tur men bruker også klut med vann på :) i ansiktet bruker jeg helst bare klut med vann på, siden jeg føler det må være ekkelt med eventuel såpe som er på serviettene i munnen :)

Bruker de til å vaske vekk makrell i tomat o.l fra spisebrettet på tripp trapp stolen... brukes ikke på hud. Blir så seigt og ekkelt, og føler meg faktisk mer møkkete etter å ha brukt det:p blir også veldig tørr i huden av de. Så her sverges det til tørre engangskluter og vann.

Vi har gått over til tørrkluter i en "glidelåspose" og en flaske vann på tur, funker like bra som våtservietter :)

Vi bruker de bare om vi ikke har tilgang til vann, greit å ha i bilen. Men alltid tørre engangsservietter hjemme.

Har våtservietter i stellebagen som vi bruker når vi er ute på tur. Men foretrekker tørre engangskluter og vann til vanlig. Jenta vår blir sår på rompa om vi bruker våtservietter ved hvert bæsjebleie skift en hel dag...

Back
Topp