Våtservietter

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Altså.. Er det flere enn meg som HATER våtservietter? Jeg har en pakke liggende i stelleveska som brukes dersom det må skiftes bleie når vi ikke er hjemme. Men jeg føler IKKE at det blir reint. Hverken under bleieskift eller ved vask av ansikt/hender o.l. Praktisk ting når man har behov for det altså - men jeg liker det ikke :P

Liker ikke.. Derfor bruker jeg bare tørre engangskluter hjemme. Våtservietter er skikkelig ekkelt.

Jeg liker de heller ikke. Stinker, full av såpe og hvem vet hva som er i. Jeg sverger til tørre engangs med vann fra springen. :)

Det føler alltid ut som om de bare 'smører' skitten utover, uansett hvilken kroppsdel du vasker.
Derimot alt av vanskelige flekker på vegger, ovn, bord, kjøleskap osv er de fantastiske mot. Må bare gå over med en fuktig klut etterpå da det føler ut som om det blir igjen et belegg på overflatene :P

Her brukes de litt for mye xD

Bruker stortsett rent vann til alt, så våtservietter er nødløsning i vesken og en pakke varer i evigheter

Bruker stortsett rent vann til alt, så våtservietter er nødløsning i vesken og en pakke varer i evigheter

hehe ;) ja bruker mesoft og vann her! Kjøpte en pakke våtservietter før hun ble født (i desember). Den er det fortsatt endel igjen av, og da brukte vi den faktsik på bursdagen til storebror også pga x antall barn med pizzasaus overalt. Da var det bedre å dele ut våtservietter enn at alle skulle gå til badet å vaske seg :P

Jeg liker heller ikke våtservietter så godt, har det i stelleveska. Min søster derimot elsker våtservietter, og bruker det på barna sine på 11 og 6 år :-P

Liker ikke våtservietter til bleieskift, brukes bare på tur. Men brukes myyyye til alt mulig annet!

Bruker våtservietter når det passer seg sånn. Har ingen problemer med det. Fungerer som de skal. :-)

Syns våtservietter er praktisk og her blir det alltid rent :)

Som spedbarn brukte vi mesoft og vann, og ute og når de ble litt eldre var det våtservietter. Hater det ikke i det hele tatt :)

Alle stinker og føler det blir et belegg på huden... Nei, takke meg til hjemmelagde våtservietter av rent vann og muligens litt olje. Da stinker ikke ungen som et laboratorium etterpå. :p

Bruker de minst mulig. Foretrekker klut og vann. Også på tur :)

Jeg bruker klut og vann til baby, hjemme som ute. Har både vann og olje i stelleveska ved behov.

Men har somregel en pakke med sånne små i bilen, til de større ungene.

Kleenex til å stoppe neseblod, våtservietter for å vaske, og denslags.

Back
Topp