Våtservietter?

H&H

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hjemme og ellers bruker vi tørrservietter. Når jeg er ute er det stort sett alltid en vask i nærheten, også har jeg hatt med termos med lunka vann av og til.
Nå kan jeg fint lite om våtservietter, men ser at det kan være greit å ha en pakke i stellesekken. Hva bruker du og hvorfor?

Vi kjører ganske likt opplegg som dere, men bruker kun våtservietter når vi er ute (av praktiske årsaker). Har foreløpig bare brukt de som har vært med i gratispakkene :) hvis du skal kjøpe så ville jeg ha kjøpt noen som har et sånt lite plastlokk som kan lukkes, så slipper du at de tørker ut så lett (kan fort skje når du bruker våtservietter relativt sjelden) :)

• Liker
Reactions: H&H
Har våtservietter i stelleveska :) bruker de stort sett når vi er ute, ellers bruker jeg papir og vann hjemme.

• Liker
Jeg har libero sine våtservietter i stellevesken, bruker de kun ved bæsj når vi er ute så greit med en med slik lukking på. Har hatt den i 6 uker nå. Hjemme bruker jeg vann eller olje ved skift og mesoft.

• Liker
Bruker natusan sine :) men skulle ønske de hadde åpne/lukke lokk :p hadde en kjekk våtserviettboks fra TupperWare, men den er så klart borte. Bruker det både hjemme og borte

Bruker det som heter "våtservietter"fra soft style(blå/hvit pakke) koster ca 10 kr, selges på rema/bunnpris iallefall. Funker bra og barna reagerer ikke allergisk på dem (får utslett ved bruk av pampers/libero-servietter) o.l. Syns våtservietter er GULL verdt både til bleieskift/før og etter måltid, ta opp mat fra gulvet med og lista er lang. Brukte de til og med til å vaske ned alle kjøkkenskapa.... Haha

Har neutral sine som vi bruker når vi er ute, er fri fra alt av parfyme og såpe :)

Bruker det som heter "våtservietter"fra soft style(blå/hvit pakke) koster ca 10 kr, selges på rema/bunnpris iallefall. Funker bra og barna reagerer ikke allergisk på dem (får utslett ved bruk av pampers/libero-servietter) o.l. Syns våtservietter er GULL verdt både til bleieskift/før og etter måltid, ta opp mat fra gulvet med og lista er lang. Brukte de til og med til å vaske ned alle kjøkkenskapa.... Haha
De har jeg óg brukt før... Men jeg synes de hang sånn sammen. Så jeg fikk 20 isteden for 1 :p er de bedre nå? :)

Bruker og kun tørrkluter og vann hjemme. Men ut på tur er våtservietter gull :) bruker de jeg fikk i gratispakkene. Foreløpig liker jeg libero sine best. De fra apotek1 pakken var ikke en slager hos meg..

Vi bruker mesoft og vann der vi har tilgang på det, ellers bruker vi våtservietter.

Mesoft og vann hjemme og våtservietter ute. Bruker ikke våtservietter i ansiktet på barna,men til fingre,bleieskift,vaske burt tusj på vegger/hender o.l er de geniale :D gode å ha i mange situasjoner

Vi bruker det også bare når vi er ute og akkurat nå bruker jeg libero som vi har fått.

Såg en test fra Forbrukerrådet i dag og de som var helt trygge var natusan, neutral og soft style (selges på rema) - pampers var fyfy!
Og de andre var greie- men der var noen produkter i som de holdt på å teste.

Vi bruker Vidi sine våtservietter fra apoteket. Koster kun 10 kr. Kjempegode og uten allergifremkallende stoffer

Bruker kun våtservietter. Planen var å bruke mesoft, vann og olje. Men siden vi har stellebordet et stykke fra vasken så syns jeg det ble vanskelig. Prøvde å bruke en bolle som jeg hadde vann i og tok bort til stellebordet. Men da måtte jeg legge jenta vår på gulvet i mellomtiden. Det funket ikke for meg.

Bruker vidi tørrservietter evt med vann så langt det lar seg gjøre. Hadde pampers, men etter å ha lest testen så fikk mannen de til bruk i garasjen og jeg kjøpte en natusan og en neutral. Har mye allergi selv, så vil ikke fremprovosere noe hos lille sjefen

Back
Topp