Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har inntrykk av at veldig mange bruker våtservietter.. Jeg pleier å skylle opp mesoft/dermica tørre engangskluter før jeg går på tur.. Har de oppi en liten pose.
Bruker sånne mesoft-typer her og. Kjøper på apotek 1 i baby-serien. Pleier å ta bæsjen bort med våtservietter, men vasker over med annen klut etterpå. Har våtservietter i stelleveska da. Men vasker ikke om hun bare har tisset og ikke er våt. Det var tips fra barnepleier.
Her slenger vi rompa i vasken og vasker av har våtservietter i stelleveska og når vi er på hytta uten vann, han reagerer ikke på det. Er det mye bæsj tørker jeg bort d verste med våtserviett eller mesoft om vi har.
Bruker kun slike tørre engangservietter. I stellevesken har jeg fuktige oppi en boks. Funker supert synes våtservietter er elendige å bruke ved bæsj blant annet..
Bruker stort sett tørre servietter hjemme, men nå har vi vært bortreist en del så har blitt mye våtservietter. Har faktisk ikke merket noe forskjell. Var mer nøye på det de første månedene.
Jeg bruker klut og vann hjemme, men har våtservietter i stelleveska. Pappaen bruker våtservietter hjemme også, fordi han synes det er ekkelt å skylle kluten etterpå. Så langt har hun ikke reagert på det.
Jeg kommer til å kjøre våtservietter i stelleveska, og klut og vann hjemme. Rett og slett fordi jeg selv ikke kan fordra våtservietter, så hvorfor behandle barnet annerledes.