våtservietter

tuppis

Glad i forumet
bruker dere vanlige våtservietter i ansiktet på ungene?
tenker etter de har spist osv..
leste en sånn test i foreldre og barn, der står det at det skal være som vann på klut..
men det er jo mer stoffer i de såklart..men det kan jo ikke vere skadelig?
og hvilken type kjøper dere når dere kjøper våtservietter?

Har brukt en type jeg kjøpte på Kiwi. Husker ikke helt merket, men det var spesielt for ansiktet tror jeg:) Har ikke kjøpt ny siden det gikk tomt, og tror ikke jeg gjør det heller. Så nå går det bare i fuktet fille, eller fuktet tørkepapir:)

Det hender en sjelden gang hvis jeg ikke har noe annet i umiddelbar nærhet. Men ellers liker jeg ikke å bruke dem i ansiktet, det er jo mange kjemikalier i dem. Bruker  de så lite jeg kan på stumpene til ungene og, synes ofte de blir såre av det.

Nei, bruker vann og kompress/papir...

Bruker ikke våtservietter i ansiktet hvis vi ikke må nei, men gjør det når vi ikke har klut og vann tilgjengelig. 

Bruker å ta vekk den verste bæsjen på lillemor med våtservietter da, før vi skyller henne i vasken. 

Bruker Libero sine og er veldig fornøyd med dem. :)

Bruker helst bare papir og vann, eller klut og vann. Har de ansiktsserviettene fra libero i veska til nødstilfeller. Bruker ikke våtservietter i rompa heller med mindre vi ikke er hjemme og ikke har noe annet for hånd. Bruker ikke så mye såpe i ansiktet til lillegutt heller, bare litt morgen og kveld i vaskevannet.

Bruker IHVERTFALL ikke libero sine som er beregnet på ansikt og hender (tror det var libero). De inneholder så mye alkohol at det svidde i øynene mine da jeg åpnet pakken, så de fikk mannen med seg til å ha i bilen for å tørke av oljepeilepinnen....

Vi bruker stort sett bare klut med vann, det er like effektivt og tar tre sekund mer (når vi er hjemme).

Nei. Bruker ikke våtservietter på barna mine i det hele tatt. Da storebror var 8-10 mnd et sted fikk et veldig kraftig utslett, og siden det har ikke huden hans taklet våtservietter.

nei,prøvde liebero sine hånd og ansikts servietter,men snuppa var helt rød etterpå...klut med vann her!

Vi bruker Neutral, har en pakke liggende i bilen til en hver tid. Bruker våtservietter bare ved reise og på besøk eller slikt, ellers går det jo i klut og vann. Men syns det er kjekt å ha våtservietter når man trenger å tørke litt. Tror jeg kommer til å ha en pakke i bilen selv når ungen(e) blir stor(e). 

Bruker kun våtservietter når vi er ute og tilgangen på klut og vann ikke er tilstede.

Sorland skrev:
Bruker kun våtservietter når vi er ute og tilgangen på klut og vann ikke er tilstede.

Signerer denne. Bruker Neutral sine våtservietter. 

Back
Topp