Våtservietter...

Jenny27

Forelsket i forumet
Hvilke type våtservietter bruker dere?? Jeg pleier å ha det med i stelleveska, men bruker vanlige tørre baby servietter man vrir opp i vann hjemme. Har til nå brukt Libero, men kjøpte et ukjent merke på Rema her om dagen til 15 kr. Det funker faktisk like bra, og jeg ser det har de samme ingrediensene?? Hmmm

Hjemme bruker jeg vaskeklut med vann. I stelleveska har jeg pampers sin, kjøpte en ny her om dagen den heter "unik". Skal visst være helt grei, skal ihvertfall prøve den så får vi se

ORIGINAL: Solvit

Hjemme vann. I stelleveska Coop sine

Signerer denne!

vann hjemme men i stelleveska har jeg natusan

her brukes coop sine... [:)]

coop

ORIGINAL: Solvit

Hjemme vann. I stelleveska Coop sine

sign 

i foreldre og barn bladet testet de nettopp våtservietter, kommer ikk epå alle, men det var 3 stk som skilte seg fra de andre, den ene står det våtservietter med aloe vera på og det er bilde av en baby utforbi, gule pakke....denne er kjøpt på rema...husker ikke navnet på de to andre, men dere kan sikkert gå inn på foreldre og barn sine sider og kikke der....

De testet mange våtservietter, og de gjerne er mest brukt eller emst kjent da som pampers og libero sine, kommer ikke noe bra ut i testen...

men men bruker det bare når vi er ute, men hvis jeg kan kjøpe våtservietter som er bedre enn andre gjør jeg dette[:)]

Skal bytte fra Ica sine til coop...

Jeg bruker klut og vann både hjemme og i stelleveska.Dette fordi jeg fikk høre at det ikke skulle være så bra for barnet.Det var noen som sa det til meg da jeg fikk Hedda som nå er 8 år,men jeg vet ikke hvordan det er jeg.Alt virker jo til og være farlig idag.Er vel egentlig bare blitt en vane og bruke klut[:)]

Back
Topp