Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg også, har de overalt i bilen, i veska, på badet osv.. [:D]ORIGINAL: ~~KASI~~
ORIGINAL: tittilotta
he he he... ja de er kjekke å tørke støv med ja.. tar lebestift bort fra klær også.. men bruker ikke det på ungene her hjemme.. har de bare i stelleveska.. synes det er like greit med vaskecrem.
hva er d????
ORIGINAL: ~~KASI~~
he he he... ja de er kjekke å tørke støv med ja.. tar lebestift bort fra klær også.. men bruker ikke det på ungene her hjemme.. har de bare i stelleveska.. synes det er like greit med vaskecrem.
hva er d????
det er en krem som er flytende som man vasker romper med.. de brukte det på føden når jeg fikk oda og vilja.. bruker det masse på sykehus. jeg synes våtservietter skummer sånn når jeg vasker og de blir litt såre av det. så jeg har blitt helt avhengig av vaskecremen jeg... får kjøpt det på helseleveransen...
Elsker dem...
veldig greie til å tørke stør med[:D] ta tv skjermen og dataen[:)] og ungen så klart[;)]
ORIGINAL: pusita
Elsker dem...
veldig greie til å tørke stør med[:D] ta tv skjermen og dataen[:)] og ungen så klart[;)]
Ikke gjør det (hvis du har flatskjerm og lcd-skjerm til pc'n)
Det kan ødelegge skjermen :)
Ville bare si i fra!![:)]
ORIGINAL: Nica
ORIGINAL: Tommeliten
jeg har begrenset bruken av våtservietter etter jeg leste den nedslående testen i foreldre og barn
signerer denne!
Liker ikke å bruke vårtservietter... inneholder utrolige mye "skumle" stoffer for små barnerumper.. [:'(]
hva er d????
det er en krem som er flytende som man vasker romper med.. de brukte det på føden når jeg fikk oda og vilja.. bruker det masse på sykehus. jeg synes våtservietter skummer sånn når jeg vasker og de blir litt såre av det. så jeg har blitt helt avhengig av vaskecremen jeg... får kjøpt det på helseleveransen...
hørtes veldig bra ut, eneste dei brukte på isak på føden var (eg tuller ikkje) tykk ekkel jordnøtt olje, stinket py og ungen min var klissete....
Elsker dem...
tusen takk for at du sier ifra men her går d i store kasser enda
Elsker dem...
tusen takk for at du sier ifra men her går d i store kasser enda
hehe, da så... men det kommer en dag med flate skjermer hos dere også da vettu :)