Våtservietter?

Carla82

Gift med forumet
Hva bruker dere til å tørke med når dere skifter bleie? Jeg har foreløpig brukt våtservietter, siden vi ikke har plass til stelleplass på badet..Men lurer litt på om kanskje det er lurere å ha en bolle med vann ved stelleplassen og bruke det i steden? Men hva bruker en til å tørke med da? kan jo nesten ikke bruke klut..

vi har eget stellerom med vask og det hele. Kjempe hærlig!
så vi bruker så å si bare klut og vann.
Bruker vaskeservietter på natta da jeg ikke orker å stå opp for å skifte på henne og gjør det heller i sengen.

men vær obs for dem kan fort bli såre og røde av våtservietter.
har erfart dette på eldstemann. ikke gøy!

bruk så mye rent vann og klut/tørrservietter du kan og får til.

Her har ikke vi heller stelleplass på badet,så vi har et eget stellerom istedet..Med badet som nabo-rom..
Bruker å ta med oss en bolle med vann med litt olje i når vi steller henne..[;)]
Våtservietter bruker vi bare om natta, og når hun har avføring for å ta bort d meste, og så vasker vi over med rent vann med olje i etterpå..[;)]
Når vi bader henne,så tar vi baljen hennes inn på stellerommet og setter den oppå strykebrettet faktisk..[;)][;)]
Perfekt høyde..[:D]

Okey! Visste ikke at det fantes engangskluter jeg. Men da skal det prøves. Lillegutt har allerede blitt sår i rompa etter mammas bruk av våtservietter[&:]

Jeg bruker engangsklut fra Libero med vann og olje på og så har jeg kjøpt inn mye gasskluter på sparkjøp som jeg også bruker til å vaske henne med synes de er mere forsiktig mot huden hennes. Bruker ikke våtservietter i det hele testet de på meg selv og syntes det var vondt å bruke og hun har jo sartere hud enn meg.

Bruker vanlig klut med vann når vi skifter tissebleier. Med bæsjebleier bruker vi våtservietter i tillegg[:)]

Jeg bruker klut og vann. Tynn, myk bomullsklut fra Spar kjøp, veldig happy med det.

Bruker engangsservietter fra Euroshopper. Brukte først Libero sine, men synes disse var litt mykere.Og pampers våtservietter når vi er ute.

Back
Topp