våtservietter og bleier

MiniPuselabb

Elsker forumet
dere som har barn fra før.. hvem merke liker dere best? dere som skal ha første hvem merker har dere planer om å prøve?

har noen en favoritt? jeg bruker baby våtservietter til å ta bort sminken (billigere og bedre for huden hehe) og jeg syntes libro våtservietter er så utrolig søte! for det er trykka sommer fugler og hjerter på de [:D] men de er veldig tynne å små.. med tanke på bleie skift og bæsj så tror jeg ikke de er så praktisk!

Når det gjelder våtservietter synes jeg de fleste er gode! De eneste jeg ikke liker er den hvite pakka som man får kjøpt på kiwi blant annet. Ingen parfyme og lukter forferdelig..........[:'(]! (Ikke neutral, men husker ikke navnet). De er veldig praktiske de med lokk på!

Bleier: Kommer nok til å prøve meg fram litt, men antar jeg ender med pampers da jeg synes libero er klumpete til små pumper![;)]

bruker libero bleier å libero våtservietter.. men bruker det bare når vi er borte.. her er det klut som gjelder[8D]

Bleier er visst veldig individuelt etter hvordan babyen er har jeg funnet ut etter lesing her inne [;)] Lillegutt passer bare Pampers Baby Dry. Alt annet jeg har prøvd på ham bare lekker... [8D] Spørs om det blir pampers til nestemann også siden jeg er så vant til de nå [;)]

Av servietter foretrekker jeg pampers der også faktisk, eller neutral. Nå har jeg begynt å prøve div. servietter av billigprodusenter og har funnnet en som er ganske grei: Landlord sine.

Når lillegutt var liten, fram til han var rundt 8 måneder tror jeg, brukte jeg bare euro shopper papirservietter og vann fra springen. Likte ikke å bruke våtservietter når han var så liten. Tror ikke det er så bra å bruke det hver dag på tynn og sart babyhud. Men brukte neutral når jeg var ute og ikke hadde tilgang på vann. [:)]

Har ikke barn fra før, men kommer nok til å bruke libero bleier, og bruke klut til vasking. Men er vi borte skal jeg se på stampels om de har tykke hvote engangs kluter, som jeg kommer til å bløte, og evt ha på noen dråper babyolje i vannet. Som hjemmelaget våtservietter.

brukers pampers baby dry.. og av våtservietter neutral. Men bruker kun våtservietter i stellevesken så jeg har når vi er på vift. ellers er det engangsservietter/kluter som gjelder, med vann på (og er det mye bæsj så tar jeg å drypper litt babyolje så det går fort bort uten å gnikke, dette lærte vi på riskhospitalet og funker kjempebra [:)])

tror det blir libero bleier. kommer ikke til å bruke våtservietter. snuppa her tålte ikke og fikk sår av de! ( til og med de uten parfyme).
så det blir vaskeklut som gjelder[:)]

Bruker Libero Up & Go og Libero våtservietter på snuppa [:)] Er fornøyd!

Pampers våtservietter, pampers bleier fra 0-7 mnd og så libero etter det[:D]

ORIGINAL: Burberry

Pampers våtservietter, pampers bleier fra 0-7 mnd og så libero etter det[:D]

Helt enig med deg =)

Våtservietter;
1.- Pampers Sensitive - absolutt favoritt!
2.- Natusan.. irriterende at serviettene henger i hverandre så du får 10 i slengen[>:]
... og du står der med bæsj over alt [8D] men ellers gode!
3.- Libero.. gode og grei pakke, men for tørre for bæsj synes jeg.. får liksom ikke med seg alt.

Bleier;
1.- Libero - best her uten tviiiil!
2.- Coop merket sine. Så å si like bra som Libero men de har ikke i trusebleier som vi bruker på natten.
3.- First Price sine.. helt ok, men ingen elastikk i teipen og det er litt for stivt når de skal bevege seg disse små

Meeeen.. alle barn reagerer forskjellig på forskjellige produkter så det må nesten bare prøves fram!!![:)]

Libero bleier er best synes jeg og Coop Xtra sine våtservietter....

Her er link til en test av våtservietter, ser xtra sine koster 17.90 der, men koster nå bare 12.90 eller noe sånt..er gått ned i pris.
http://www.nettavisen.no/hjelperdeg/tester/klaerogutstyr/barn/article646356.ece

Back
Topp