Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har jeg ikke bleie barn akkurat nå, men sist endte jeg opp med å lage selv siden de ble snillere på atopisk eksem og fungerte mye bedre.
Blandet ca 50/50 vann og natusan babyolje i en tupperware boks an den tylen som er beregnet til våtserveter (klaff på toppen som gjør de lette å ta ut), puttet en bunke av disse myke tørr-servetene til babyer man får på kjøpt på apoteket og lot det trekke inn.
Er disse som på et apotek heter mesoft, ja, men de hater ikke det samme på alle apotek kjedene.Takk for tips. Det skal jeg gjøre. Er det de mesoft du mener?
Kjøpt inn endel bambus. Kommer ikke til å bruke vårservietter på kroppen.
Då veit eg det.Her brukte vi libero eller neutral. De få gangene det kommer i nærheten av barnehud ;-)
Pampers sine kommer faktisk dårlig ut i testet pga allergifremkallende stoffer og miljøbelastende stoffer.
Dessverre er nettsiden gronnhverdag.no nedlagt, de hadde test av våtservietter for en tid tilbake
Pampers inneholder allergifremkallende stoffer!Til dykk som brukar våtserviettar; kva merke syns de er best?
Eg foretrekkjer pampers foran Libero sine. Syns Rimi sine var gode, sjølv om dei kjentes litt såpete ut. Rema sin Soft Style er også god nok. Kjøpte Coop sin i dag. Den var FÆL! Tynne (greit nok det), men fy flate så ru dei føltes. Stakkars veslepjokken likte ikkje dei.. :-(