Våtserviettar

Smatte

Glad i forumet
Til dykk som brukar våtserviettar; kva merke syns de er best?
Eg foretrekkjer pampers foran Libero sine. Syns Rimi sine var gode, sjølv om dei kjentes litt såpete ut. Rema sin Soft Style er også god nok. Kjøpte Coop sin i dag. Den var FÆL! Tynne (greit nok det), men fy flate så ru dei føltes. Stakkars veslepjokken likte ikkje dei.. :-(

Brukte svært lite av våtservietter da min va baby.
Brukte heller tørre engangskluter som e hadde vann på.
Skulle vi en plass uten vanntilgang så brukte e libero sine. Eller natusan sine. (sier seg selv at vi brukte svært lite våtservietter når e fant 1 pakke i skapet nå 4 år etter babytiden ) :P

Vi bruker libero, unik og nautral. Pampers sine pakker er så forbanna irriterende , drar jo ut 100 servietter på en gang.
Også er mener jeg dem er tilsatt lotion (parfyme?) ellerno. Prøvd first price sine og dem syns jeg virker som sandpapir, så dem kjøper vi iiiikke.
Har hørt masse positivt om coop sine, men ikke prøvd dem selv da.

Nå har jeg ikke bleie barn akkurat nå, men sist endte jeg opp med å lage selv siden de ble snillere på atopisk eksem og fungerte mye bedre.

Blandet ca 50/50 vann og natusan babyolje i en tupperware boks an den tylen som er beregnet til våtserveter (klaff på toppen som gjør de lette å ta ut), puttet en bunke av disse myke tørr-servetene til babyer man får på kjøpt på apoteket og lot det trekke inn.

De få gangene vi bruker våtservietter bruker vi Libero sine. Ellers bruker vi tørre kluter fra apoteket.

15786526-7fce-4c2f-be96-22af31d88dd6.jpeg
Disse syns jeg er best:)

Pampers! Ekstra sensitive... Hadde sår rumpe bare 2 ganger i løpet av bleietida til gullet, så synes ikke det var så mye. :)

Vi bruker Natusan sine og er fornøyd med dem. Jeg bruker helst tørre servietter som jeg væter med vann. :)

Her brukte vi libero eller neutral. De få gangene det kommer i nærheten av barnehud ;-)

Pampers sine kommer faktisk dårlig ut i testet pga allergifremkallende stoffer og miljøbelastende stoffer.

Dessverre er nettsiden gronnhverdag.no nedlagt, de hadde test av våtservietter for en tid tilbake

Jeg syns de lukter så ekkelt, men det er meg, da. :p
Jeg syns de lukter minst:p Tror nesene våre er veldig forskjellige. Jeg liker også de fra Libero, men mannen takler ikke de

Til nå har vi brukt litt av hvert. Fikk jo så mye gratis i babypakkene, og de er langt fra oppbrukt. Men bruker de stort sett bare på tur. Tørre papirkluter som vi vøter med vann er det vi bruker mest av her :-)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Vi bruker nesten bare våtservietter til vask etter mat o.l når vi er ute et sted, bruker tørre engangskluter ellers. Men kjoper natusan sine våtservietter.

Back
Topp