Våtserviettar?

Frøya

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Sommerfuglene 2017
Eller gamle måten med vaskeklut og vatn ved bleieskift?:)
Eg satse på å bruka kun vaskeklutar:)

Vaskeklut og vann morgen og kveld. Resten av dagen våtservietter

Hvordan er det med våtservietter for tiden? Hvilken er tryggest? Da elste var liten for 12 år siden, var det Coop sine som var best i test.. (Ikke lest meg opp på dette emnet enda)
Tenkte å ha i beredskap i stelleveska...

Det finnes også tørre servietter som du bare kan ta vann på, den heter sensitiv og er super! :) Har hørt om flere babyer som har fått utslett av våtservietter :(

Her tålte ikke storesøster verken våtservietter eller engangskluter, så da ble det bare klut og vann. Med mageboeren prøver vi oss nok bare frem :) Hadde vært lettvint hvis vi kunne bruke litt våtservietter, hvertfall borte :)

Mesoft og vann med litt babyolje i <3

Skal bruke kompresser med vann :)

Skal bruke kompresser med vann :)
Ja, de er blitt skikkelig pop og selges i massevis på apoteket. Så det var tilbud 5 esker for 100 kr. Husker ikke hva de het, men det er sånn kompresser, som man kan væte.
Tenker det blir slike i hvertfall første tiden. Liker tanken på rent vann, så kan våtservietter komme etterhvert :)

Jeg har kjøpt engangskluter på apoteket, helt genialt. Våtservietter blir kun brukt vis nødvendig når vi er ute. Vet at man kan bruke Våtservietter til og fjerne fett i feks ovn. Så tenker at det kanskje ikke er det beste og bruke på en stakkar liten baby ;)

Jeg har kjøpt engangskluter på apoteket, helt genialt. Våtservietter blir kun brukt vis nødvendig når vi er ute. Vet at man kan bruke Våtservietter til og fjerne fett i feks ovn. Så tenker at det kanskje ikke er det beste og bruke på en stakkar liten baby ;)

Jeg bruker våtservietter hvis storesøster har vært på tur med tusjen i stua, det fjerner alt så er nok ikke så bra og bruke på babyhud nei :)

Det blir nok engangskluter med vann og litt olje i starten her som med de andre. Men så går vi antagelig mer og mer over til våtservietter ved de fleste skift. Jeg liker best Libero sine våtservietter fordi den kan lukkes skikkelig og fordi man stort sett kan betjene pakken og ta ut våtserviettene med en hånd, dermed er det en ganske praktisk pakke. Pluss at jeg synes mange våtservietter lukter litt ekkelt, men akkurat de synes jeg er ganske greie.

Back
Topp