Våt truse

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Etter å ha tatt på ny og ren truse tar det ikke lange tiden før den er våt. Altså ikke litt slik utflod våt. Men kjennes ut som når det kommer en liten dråpe urin når man ikke rekker doen.

Andre som har det slik?
Mine paranoid tanker begynte å tenke på fostervannlekasje.

Etter å ha tatt på ny og ren truse tar det ikke lange tiden før den er våt. Altså ikke litt slik utflod våt. Men kjennes ut som når det kommer en liten dråpe urin når man ikke rekker doen.

Andre som har det slik?

Tja.. ja.. jo.. bruker truseinnlegg jeg litt pga det du beskriver.. tenker absolutt ikke fostervannslekasje.. men er du bekymret kan du jo snakke med lege/jordmor..

Andre som har det slik?
Eg har vore veldig bekymra av akkurat samme grunn, eg ringte fødeavdelinga i går og måtte komme inn til undersøkelse. Hos meg var det mest sannsynleg utflod (sykt tynntflytende) men det var godt å få det sjekka slik at no er eg ikkje like stressa når trusa er våt. Kanskje det kan være greit for deg og å få det sjekka? Bedre å sjekke ein gang for mykje enn ein gang for lite :)

Jeg tok fostervannsprøve og hadde selvsagt også tyntflytende utflod hele uka etter, og var alltid redd for at det skulle være fostervannet som lakk! Men var jo ikke det. Varierer litt ellers hvor tynn den er. Nå er det ikke så ille, men noen ganger føler jeg at jeg nesten tisser på meg. Slitsomt!

Jeg tror at på grunn av mer press på blæra så tror jeg rett og slett at man kan lekke litt urin.. Har det selv når jeg må skikkelig på do! Da et jeg alltid litt våt i trusa. Knip, knip, knip jenter!!!

Jeg tror at på grunn av mer press på blæra så tror jeg rett og slett at man kan lekke litt urin.. Har det selv når jeg må skikkelig på do! Da et jeg alltid litt våt i trusa. Knip, knip, knip jenter!!!
Føle eg har veldig god kontroll på blæra mi no (uke23) men det vil vel endre seg etterkvart som vesla vert tyngre... Men ja husk å KNIP jenter :)

Men til alle som er veldig usikker, det er fort gjort å få det sjekka :) berre hør med jordmor eller legen:)

Jeg skal til jordmor neste onsdag, skal høre med hun da:) bærta sparker og turner som vill i magen så er iallefall ikke ille.

Siden det er flere som har det så er det sikkert tyntflytende utflod. Men skal sjekke det, kan jo være en av de uheldige.

Jeg føler jeg stadig er våt i trusa. Av både urin og utflod. :/
Kniiiip!!

Jeg har også tenkt på fostervann, men har følt det sånn lenge, og på oul så så jo alt bra ut.

Back
Topp