Våryre kattepuser

lillian23

Flørter med forumet
[:@][:@] Åhhhh nå er jeg så fustrert jeg, må bare få ut litt agresjon her!!!!! Vi har to jentepuser, ei som er 3 år og er sterilisert og ei på 10 mnd som går på p piller.... Og ho minste pusekatten vår er helt fjern for tiden... Hun lager sånne rare lyder og gnur seg på gulvet og er helt klin gæren....... Jeg vet jo det at det er paringstid på kattene nå, men det får da væra måte på... Hehe uff det er jo på natta oxo jo... Og sover dårlig fra før av gjør jeg oxo... Vi har fremmende hannkatter på døra som hører Tussi(minstepusen) Og jeg jager de så fort dem kommer... hehehe .... Og ho er ikke vant til å være ute.. Ho er jo innekatte!!!!....

Sorry måtte bare få det ut[:@][:@][:@]

husk at du ikke skal være så mye opp i katter når du er gravid... vertfall ikke dritten deres... den må du holde deg lagt vekke fra...[;)]

det er vist noen giftige stoffer i avføringen...
noen som vet hva som kan skje hvis man er for mye oppi det?

Det verste er at de hannkattene kommer til å "merke" hele området rundt døra og huset ditt.[:'(] Det kommer til å stinke mye og lenge. Tror de p pillene virker som prevensjon, så hun kan fortsatt ha "sex" uten å bli gravid. Derfor lager hun så rare lyder, fordi hun har lyst. Det er slitsomt, hater når katta mi gjør det[:@]

ORIGINAL: cazy

Vet ikke hva som kan skje.. eneste jeg vet jeg skal holde meg langt unna er katte bæsj (hehe) og bly holdig bensin [:D] hehe.

ORIGINAL: cazy

Jeg fikk beskjed av legen at det ikke var noen fare så lenge man passer på hygienen.
Og at det kun gjelder avføringen til kattunger.
Det som kan skje er at du får toxio bakt. eller noe

Jeg har også to ho katter ei på to  og ei på snart ett Mor og barn. Ingen a di e sterilisert men går på p-piller begge to. Så kjenner til den irriterende skrikinga og rullinga over alt. Bøir Jxxxx fort lei hehe. men stakkars pys vil vel og ha smått hehe.

Dakkars pusen!!!!
Enklest er det jo når dem er sterilisert!!!
ar 2 kastrerte hannkatter.
Den ene er stadig i slåsskamp!!!!
Har kosta meg en formue hos dyrlegen!!![:D][:D][:D]

Håper den snart roer seg ned, blir 3 år i april, så det er vel håp!!!

Tvilingbroren bare sover og koser!!![:D]
Den perfekte katt!

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: anevictoria

husk at du ikke skal være så mye opp i katter når du er gravid... vertfall ikke dritten deres... den må du holde deg lagt vekke fra...[;)]

Du kan holde på med katter så mye du vil, men bare unngå katteavføring og kattedo. Pga en prasitt som heter Toxoplasmose.

Katte bajsen te voksne katter er ikke så farlig som kattunger sin. men du kan kose så mye du bare vil med dem er veldi sjeldent en katt har dritt på beina.

ORIGINAL: mc84

Vi har en del villkatte på gårdsplassen. Skikkelig slitsomt å høre at dem skrik og sloss på natta. E ikke kattepiss også farlig?

Ikke farlig, bare stinker helt forferdelig og er vanskelig å vaske bort lukta fra tepper osv.

Hei, har også ei lita pusekatt på rundt ni mnd, og hun har også vært skikkelig gira i det siste. Har gitt seg litt nå da. Jeg håper egentlig at det blir kattunger, da vi har blitt anbefalt at hun bør få minst ett kull før vi steriliserer henne. (ikke spør meg om hvorfor, for jeg aner ikke[:)]). Så etter hennes første kull er det rett til dyrlegen for sterilisering[;)]

Back
Topp