Så flott test!
Ja nå må den bare bli til 2 - 3 senere idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott test!
Gleder meg til å seJa nå må den bare bli til 2 - 3 senere idag
Knallfin testDa har jeg kommet hjem fra jobb, og gikk rett på do og tisset, men det var ikke helt konsentrert nok så den pingla som jeg er turte ikke å ta den digitale, så det får bli senere Istedet ble det en ny cbpluss, og den var jo uten tvil sterkere enn den jeg tok sist, og som også hadde gitt utslag på 1 - 2 ! Grugleder meg til senere ! Haha
Vis vedlegget 130331
Så fin test daDa har jeg kommet hjem fra jobb, og gikk rett på do og tisset, men det var ikke helt konsentrert nok så den pingla som jeg er turte ikke å ta den digitale, så det får bli senere Istedet ble det en ny cbpluss, og den var jo uten tvil sterkere enn den jeg tok sist, og som også hadde gitt utslag på 1 - 2 ! Grugleder meg til senere ! Haha
Vis vedlegget 130331
Knallfin test
Så fin test da
Jeg SA det!!Hurra !!!! Gjett om jeg ble glad nå
Vis vedlegget 130354
Jeg SA det!!
Det gledes <3Hurra !!!! Gjett om jeg ble glad nå
Vis vedlegget 130354
Det gledes <3
Weee ♡♡♡Hurra !!!! Gjett om jeg ble glad nå
Vis vedlegget 130354
Så bra <3Hurra !!!! Gjett om jeg ble glad nå
Vis vedlegget 130354
Weee ♡♡♡
Så bra <3
Hurra !!!! Gjett om jeg ble glad nå
Vis vedlegget 130354
Toppers
For noen nydelige tester!!!
Ja, tenk det! Nå må du bare nyte og ta vare på deg og den lille. Skal du ha noe ekstra oppfølging? Jeg er nok litt sånn hysterisk gravid så jeg tar noen ekstra ul timerNå kan jeg endelig slå meg til ro med at alt stiger som det skal, og at det faktisk har flyttet inn et lite frø i magen min