~ Vårt største ønske ~

Da har jeg kommet hjem fra jobb, og gikk rett på do og tisset, men det var ikke helt konsentrert nok så den pingla som jeg er turte ikke å ta den digitale, så det får bli senere :p Istedet ble det en ny cbpluss, og den var jo uten tvil sterkere enn den jeg tok sist, og som også hadde gitt utslag på 1 - 2 ! Grugleder meg til senere ! Haha :p

image.jpg

Da har jeg kommet hjem fra jobb, og gikk rett på do og tisset, men det var ikke helt konsentrert nok så den pingla som jeg er turte ikke å ta den digitale, så det får bli senere :p Istedet ble det en ny cbpluss, og den var jo uten tvil sterkere enn den jeg tok sist, og som også hadde gitt utslag på 1 - 2 ! Grugleder meg til senere ! Haha :p

Vis vedlegget 130331
Knallfin test :D

Vis vedlegget 130331
Så fin test da ❤️

For noen nydelige tester!!!:D

Her var det mange flotte tester. Hurra ♡

Nå kan jeg endelig slå meg til ro med at alt stiger som det skal, og at det faktisk har flyttet inn et lite frø i magen min ❤️❤️
Ja, tenk det! Nå må du bare nyte og ta vare på deg og den lille. Skal du ha noe ekstra oppfølging? Jeg er nok litt sånn hysterisk gravid så jeg tar noen ekstra ul timer;)

Back
Topp