Torsdager er blitt min men liker tirsdager også da går det mye bra på tv også er det bare en dag mellom torsdagJa, virkelig. Det er blitt min favorittdag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Torsdager er blitt min men liker tirsdager også da går det mye bra på tv også er det bare en dag mellom torsdagJa, virkelig. Det er blitt min favorittdag!
Jeg har ikke sliti med noe kvalme ennå jeg men nå som det er sagt kommer den vel sikkert fra helgen av når jeg har passet 7 uker
Skal på fjellet i morgen jeg også endelig litt fred å ro på hytta med bikkja til mamma og pappa som knekdrer på alt mulig rart og bikkja mi som følger etter å hermer bare for å være en del av gjengen nå skal jeg få lurt mamma til å lage vaniljevafler og tacopizza til meg god helg til oss fjellfolkDa var jeg 6+2. Og jeg tror de neste dagene kommer til å gå veldig fort, og plutselig er jeg 7 uker på vei I dag skal jeg jobbe kveldsvakt. Hjemme klokken 22. Så må jeg skynde meg å pakke litt, før jeg skal dra i morgen klokken 7. Opp til fjels! Det blir veldig godt. Og så plutselig er det mandag! Og på tirsdag er jeg 7 uker!
Bitte lille bebbisen <3Jeg har sett og hørt et bankende hjerte på UL i dag. Det var fantastisk, og jeg er så lettet. Nå skal jeg nyte!
Jeg ble satt tilbake 4 dager. Ny termin 09.06.14, som vil si at jeg er 6+3 på vei i dag...
Vis vedlegget 35238
AU i tannen. Må til tannlegen. ÆSJ. Hater det.