Vårt lille knøtt har kommet!

Gratulerer så mye med lille prinsessa:-)

Gratulerer så mye!! Kos dere og nyt tiden :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer!

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Så fantastisk! Gratulerer så mye! ❤️❤️

Hørtes ut som en flott fødsel! Nyt tiden og gratulerer så mye!

Gratulerer :-D nyt den herlige tiden som kommer :-)

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Tusen takk for alle gratulasjoner! Det varmer veldig :) Vi koser oss fortsatt på barselhotell, blir spennende å skulle reise hjem i morgen. Tiden har gått så fort!

Vi var igjennom den frustrerende og slitsomme "helvetesnatta" i natt, men ble sterkt beroliget av jordmor at sånn er andre natta. Nå går ammingen mye bedre, melkeproduksjonen er i gang i begge bryster (tok sin tid med det ene), pappan koser seg med hvert eneste bleieskift, og vi føler det bare er finpuss som står igjen før amminga er helt i boks.

Ellers føler jeg meg fullstendig mørbanka :p vondt i ryggen, halebeinet, bekkenet, føttene som fortsatt har vann i seg, og skjeden som er øm og hoven, men ellers fin. Såre brystknopper og litt sliten ennå. Men det kommer seg :D

Gratulere så mye!!!
Kjekt å høre at du fikk en fin fødsel :) mindre avskrekkende for oss som ennå venter ;)

Har det så koselig med lille jenta mi :D
Hun er helt tett i nesa ca annenhver dag, har da litt vondt for å svelge når hun ammer, så da må vi løse opp snørra med litt morsmelk, og suge det ut.
Amminga går helt fint nå, og jeg koser meg med det. Nå er hun ikke oppe så ofte om natta lenger for å amme heller. Bare 2 ganger.
Hun elsker å ligge å slappe av mage mot bryst hos pappan, og han koser seg like mye.
Vi gleder oss til de første smilene kommer :)

20140430_224322.jpg

Gratulerer! Så flink du har vært, så gøy å lese sånne fødsels historier!
Nydelig er hun, så mye hår!

Gratulerer!!! :-)

Sent from my SPH-L710 using BV Forum mobile app

Back
Topp