vårt hus...

Toriane

Glad i forumet
Her er litt av vårt hus, og vårt store oppussings prosjekt! Så her ser dere litt av hva dagene våre går i .. og vi skal faktisk flytte inn om 14 dager.... Noen som har troen på at badet og litt sånt blir ferdig til det eller?? Hehe.
Badet skal liksom være ferdig med alt til ca 2 mai!

Her skal det bli bad.

Og her er litt av det som skal være stua vår..

ser det ikke bra ut eller?! hehehehe[8D]

Dere må værtfall være raske hvis dere skal flytte inn om 14 dager...  skal dere totalrenovere huset???

hvordan var kjøkkenet da siden det ikke er bilde her...

vi må få se etter bilder å da...

Lykke til med oppussinga...

Vi skal begynne med kjøkkenet snart vi... gleder og gruer meg litt

Kjøkkenet ja.. hehe. det er jo ikke noe å vise[8D] hehe. Det er gaaaammelt! så det skal inn nytt kjøkken også ja..
Ja vi skal vel forsåvidt total renovere hele greiene...
Inn med nye vinduer over alt, nytt gulv, nye vegger her og der!  Så skal han bygge litt på en plass, så skal han løfte taket på huset.. (men påbygg og løfting av tak..... tror jeg tiden vil vise når det skjer..)
Det vi skal nå er : først bad
                         stue
                         kjøkken
                         gang
så kommer loft etasjen etter på, for soverommene er jo egentlig helt greie, vil bare ha en litt nyere standar[;)] hihi

SÅKLART skal dere få se etter bilder![:D] jeg har så mange planer! du skulle bare visst! hehe. Nå kommer interiør konsulenten fram i meg, og året jeg gikk på skole på interiør kommer til nytte! det er såååå gøy!!!!!

Har dere mye dere skal gjøre eller har gjort?  Hvordan skal du ha kjøkkenet da???[:D][:D] *forveten*

Sommarbaby:  hehehe! da e no heller tvilsomt! dåke har jo ikkje såå masse igjen som oss då[:D] hehe

ORIGINAL: sommarbaby

hehehe.. men da tar jo så LONG tid me våres [:@]...
men me håpe jo på å flytta inn no snart [:D]..

Hehe, neida! bare sjå, straks e da ferdig! dåke har jo bare bad og kjøk igjen??? me har alt[:'(]

Så spennende da[:D], ting tar tid ja, men detgår fort unna det med god arbeidsinnsats. Det blir sikkert kjempe fint[:D]

Huffff,vi holder på med totalrenovering og det er jammen stress skal jeg si..men det er kjempe artig å se resultatet...vi har badet og masse småting igjen...

ååå, gjer dåke og da?? hehe. så kjekkt!! har du bilder av da du e ferdig med eller? ;) e så kjekkt å sjå!

Back
Topp