Vårsko til barna

monaogmini

Glad i forumet
Hvilke sko skal dere bruke utover nå?
Tuva trenger noe annet enn vinterskoene og lær og gå skoene sine, så jeg trenger tips til hvilke sko jeg bør velge.

Når snøen er mer eller mindre borte så blir det dockboots til våte dager og goretex joggesko på tørre dager. Ble Adidas i år. Nå som det enda er en del snø bruker vi fortsatt vinterskoene. Eller dockboots på de mildeste dagene det er veldig vått.

Jeg har hatt overgangssko til snuppa her. Det vil si en goretex-sko som går litt opp over anklene. Vi har hatt Superfit og Ecco og vært fornøyd med begge. Så kjøper vi en lettere joggesko til sommeren :)

Gutten har 2 par vintersko, adidas joggesko, timerland goretex sko, støvler og dock. Satser på det holder :)

Jenta har joggesko, vintersko, støvler og dock. Holder nok det også :)

Her er det full vinter enda, så bruker vintersko lenge enda..

Men i høst brukte han Timberland sko som går oppover anklene, de er vanntette. GoreTex sko. Kjempe gode! :)

unga her har sko fra timberland. Har brukt timberland på begge ungene fra de kunne gå som vår og høstsko, siden vi bruker mye tid i skogen
jenta disse
HYPERTRAIL (STR. 20-30)

gutten disse
EURO SPRINT FTC

Her blir det nok cherox/støvel eller joggeskoene hans.. Vi kjøpte et par fra Gulliver, i softshell.. Gutten likte de så godt, så ble det..

Disse, bare med 2 borrelåser istede for knyting.

Ble pluttselig mange par på OS. Vinterskoene blir nok brukt ei stund til, samme med duck bootsene, men på litt vamere dager så har han noen halvhøye viking med goretex og en halvhøy tekstilsko fra pax. Så har han ett par lave med goretex fra timberland som ikke har blitt brukt, ett par i litt gammeldags utseende i skinn og ett par tøysko fra Katvig. Sååå unødvendigt.

Vi har kjøpt viking gortex i type joggesko/tursko til frøkna. I barnehagen bruker hun fremdeles støvler og vintersko.

Han har ett par overgangssko med tex-membran. Joggeskoene er litt lave enda, men vi brukte faktisk joggesko da vi dro ut for å spise idag siden det var 10 grader i skyggen :-). Han har et par fra Reflex som sitter veldig bra på foten, men de er ikke vanntette - så jeg skal kjøpe et par fra Superfit eller Ecco i tillegg.

Mickan hadde goretexsko fra Viking ifjor, halvhøye. Vi var superfornøyde. Kommer til å skaffe noen av samme type i år. =)

samme som i høst. Foret med ullsåle men ikke kjempetykke som vinterskoene.
Ligner på disse:

timberland-shoes-boots-gold.jpg

Sko - adidas Sport Performance: Kanadia 3 GTX K | Utsiden av skoen

Vi har disse til den eldste.

kjøpte timberland gore tex til henne som høstsko, og hun bruker dem nå i overgangen til vår også. Så kjøper vi joggesko om en mnd eller noe.. slusher eller vintersko når det er vått ute fortsatt, for da blir det også ganske kaldt.
HYPERTRAIL (STR. 20-30)

Back
Topp