gizmo Forelsket i forumet Septembermødre <3 23 Mar 2011 #1 Har en liten kar på 13 mnd og han må jo ha sko.. Hittils i vinter har vi brukt sånne type stonz greier, men nå går han selv og liker IKKE å gå i de.. Hva er å anbefale? Er det kjekt å ha støvler/cherrox også? [:)]
Har en liten kar på 13 mnd og han må jo ha sko.. Hittils i vinter har vi brukt sånne type stonz greier, men nå går han selv og liker IKKE å gå i de.. Hva er å anbefale? Er det kjekt å ha støvler/cherrox også? [:)]
F FrøkenFryken Gift med forumet 23 Mar 2011 #2 Støvler og sherrox er skikkelig upraktisk til de minste syntes jeg, sitter ikke godt på ften. Gore tex litt høyere joggesko er glimrende [;)]
Støvler og sherrox er skikkelig upraktisk til de minste syntes jeg, sitter ikke godt på ften. Gore tex litt høyere joggesko er glimrende [;)]
gizmo Forelsket i forumet Septembermødre <3 23 Mar 2011 #3 ORIGINAL: FrøkenFryken Støvler og sherrox er skikkelig upraktisk til de minste syntes jeg, sitter ikke godt på ften. Gore tex litt høyere joggesko er glimrende [;)] Ok, noen anbefalinger? Jeg er helt grønn på dette med sko osv.. Hehe.. Burde kanskje besøke en skobutikk ja[8D]
ORIGINAL: FrøkenFryken Støvler og sherrox er skikkelig upraktisk til de minste syntes jeg, sitter ikke godt på ften. Gore tex litt høyere joggesko er glimrende [;)] Ok, noen anbefalinger? Jeg er helt grønn på dette med sko osv.. Hehe.. Burde kanskje besøke en skobutikk ja[8D]