Vårpose

Blomsterguri

Betatt av forumet
Assistert-jentene
Sommerfuglene
Marsboere 2020
Synes du det er nødvendig med vårpose til vogn? Har du eventuelt en å anbefale, og hvorfor?
 
Ja :) dyne i sportsdelen synes jeg var håpløst. Ble sparka av, sklei alle veier og for å få pakka inn ungen synes jeg dyna ble for liten. Kunne ikke ha junior dyne oppi :p Bhg foretrakk også pose av samme grunn. Men, man klarer seg uten, men jeg foretrakk å ha.
Min er snart 6, så hadde en voksi modell som ikke selges lengre. Hadde jeg skulle hatt til en nå, hadd jeg gått for easygrow.
 
Ja i sportsdel - fordi hun bare tøyser/kaster bort dyne eller teppe.. har funnet ut at vi liker best vognposer med glidelåsen på midten. Vi har en vårpose til hjemmevogna med glidelås i hver side - og det er så håpløst når man vil ha posen åpen, og lokket blir hengende å slenge... så vi blir å kjøpe en ny vårpose til hjemmevogna med glidelås på midten. Har allerede en Voksi sky light til barnehagevogna, så kjøper nok en lignende til hjemmevogna nå.
 
Vårpose og vinterpose har vært et must her, brukt hver dag. Anbefaler easygrow lite vårpose :)
 
Synes du det er nødvendig med vårpose til vogn? Har du eventuelt en å anbefale, og hvorfor?

Ja, men det er fordi dyne/teppe bare ramlet av i sportsdelen. I babybag ser jeg ikke behovet, der har jeg likte bedre teppe og dyne.

Det fine med vårpose, i tillegg til at barnet ikke kan sparke den av seg, er at man kan regulere ved å putte en dyne eller et ullteppe oppi posen. I overgangen ble det bedre her, da vinterposen fort ble for varm selv med bare body og strømpebukse oppi. :)
 
Her har det vært det både i bag og sportsdel. I likhet med det de andre over skriver blir dyne/teppe bare sparket av. Pose luner også mye bedre og tar mindre plass enn dyne. Posen kan også åpnes og lukkes etter temperaturen. Har easygrow light og light +. Vært like fornøyd med begge to.
 
Easygrow lite uten tvil!

brukt på vår/høst/sommer. Vogn, sportsvogn, trille og bilstol.

også brukt som sovepose på hytte, overnattingsbesøk eller powernap på sofaen :)

lett å regulere med åpne/lukke/pledd og klær. Elsker at den er vindtett!
 
Helt nødvendig i både bagdel og sportsdel for oss. Vi har en sparker... Dyne/teppe ble sparket til helsikke to sekunder etter han ble lagt nedi. Så pose har vært et must (må også bruke nattpose i sengen).

Vi har vel en voksi sky light. Den er med forlenger, noe som kommer godt med nå når han har sprengt alle lengderetningskurver..
 
Easygrow lite uten tvil!

brukt på vår/høst/sommer. Vogn, sportsvogn, trille og bilstol.

også brukt som sovepose på hytte, overnattingsbesøk eller powernap på sofaen :)

lett å regulere med åpne/lukke/pledd og klær. Elsker at den er vindtett!

Hei. Ved hvilken temp begynner man å bruke den? Har lite+
 
Hei. Ved hvilken temp begynner man å bruke den? Har lite+

det kommer veldig an på hvordan været er. Om det blåser mye og egentlig fortsatt er vinter så hadde jeg ventet selv om det føltes varmt ute.

vi gikk gradvis over til den rundt 10+. Kunne fint justere med mer klær på ungen eller teppe over posen.
Det er generelt vanskelig på våren når det er varmt og kaldt om hverandre hele tiden :p:p:p
 
det kommer veldig an på hvordan været er. Om det blåser mye og egentlig fortsatt er vinter så hadde jeg ventet selv om det føltes varmt ute.

vi gikk gradvis over til den rundt 10+. Kunne fint justere med mer klær på ungen eller teppe over posen.
Det er generelt vanskelig på våren når det er varmt og kaldt om hverandre hele tiden :p:p:p

Takk for svar :) Ja vi har jo en god pose fra Troll så vi får prøve å bytte når det blir bedre vær ute :)
 
Back
Topp